به گزارش افکارنیوز، چند روزی است که بحثجدایی حقیقی به یکی از دغدغه‌های اصلی دایی بدل شده است. شهریار که هنوز نتوانسته جانشینان مناسبی برای سیدجلال، خلعتبری، پولادی و البته صادقیان محروم پیدا کند حالا به احتمال فراوان باید برای پر کردن جای رضا حقیقی نیز فکر عاجلی بیندیشد.

هر چند در چند ماه اخیر و پس از جدایی رویانیان از پرسپولیس بارها صحبت از جدایی هافبک ملی‌پوش پرسپولیس به میان آمد اما به نظر می‌رسد که این بار اوضاع بسیار جدی است. حقیقی که تلویحا در مصاحبه‌های خود نسبت به شرایط حاکم بر باشگاه موضع گرفته است. به نظر دایی این بار عزمش برای رفتن از پرسپولیس جزم شده است.

واکنش سرد شهریار

دایی از آن دست مربیانی است که به رغم رفاقت عمیقی که با شاگردانش دارد در عین حال حاضر نیست برای نگه داشتن آنها بلیت خود را خرج کند و بحثرفاقت را به میان بکشد. اتفاقی که در خصوص سیدجلال یا حتی خلعتبری رخ داد. در حالی که دایی نیاز مبرمی به حضور این بازیکنان داشت هیچ‌گاه حاضر نشد غرور خود را برای راضی کردن آنها زیر پا بگذارد و خیلی راحت با این مقوله برخورد کرد. حالا هم که صحبت از رفتن رضا حقیقی شده دایی همان موضع را در پیش گرفته است. شهریار که در یکی از مصاحبه‌هایش عنوان کرده بود که باشگاه خواهان حقیقی باید برای جذب او رسما با پرسپولیس وارد مذاکره شود، پس از طولانی شدن این ماجرا که قطعا برای دایی ناخوشایند است، آب پاکی را روی دست حقیقی ریخت و عنوان کرده که اگر او پیشنهاد دارد و می‌خواهد از پرسپولیس جدا شود، مانع او نخواهد شد. اتفاقی قابل پیش‌بینی که پیش از این نیز همانطور که اشاره شد از سوی دایی بارها مشاهده شده است.

جذب هافبک جدید

با طرح جذب یک هافبک میانی خارجی در جلسه هیات مدیره از سوی دایی به نظر میرسد که دایی زودتر از آنچه تصور میشد روی نام رضا حقیقی خط قرمز کشیده ا ست. هافبک ملیپوش پرسپولیس که در فصل جاری حتی از سوی هواداران به کمکاری متهم شده است هرگز نتوانسته درخشش فصول قبل را برای پرسپولیس داشته باشد به طوری که دایی نیز کمتر از او در ترکیب اصلی بهره برد. دایی که برابر ذوبآهن با رو کردن نوراللهی نشان داد که باکی در استفاده از پدیدههای جوان ندارد قصد دارد با جذب یک هافبک میانی به سرعت جای خالی حقیقی را که گفته میشود چمدانهایش را برای سفر به قطر بسته است پر کند. شاید دیدار امروز پرسپولیس و ملوان و اتفاقات آن روند سریعتری به این تغییر و تحولات پیش رو بدهد.