کنایه میداوودی به جواد خیابانی

به گزارش افکارنیوز، میلاد میداودی در خصوص بازی روز گذشته تیمش مقابل آبی‌پوشان اظهار داشت: من چون تنها چند دقیقه در ترکیب تیمم حضور داشتم نمی‌توانم اظهار نظر فنی در این مورد انجام دهم اما آن چیزی که من از بیرون دیدم آن بود که تیم ما می‌توانست برنده بازی باشد و دو بار هم از حریف خودمان پیش افتادیم اما تجربه بازیکنان استقلال و میزبانی به کار آنها آمد و ۳ امتیاز را گرفتند.

مهاجم سابق استقلال درخصوص تشویق‌های هواداران این تیم گفت: هواداران استقلال همیشه در قلب من هستند و هیچ‌وقت لطف و حمایت‌های آنها را فراموش نمی‌کنم. آنقدر معرفت دارم که هر وقت مقابل آنها باشم به تماشاگران استقلال احترام بگذارم چون پوشیدن شماره ۱۰ استقلال بزرگترین افتخار من در فوتبال است.

میداودی با اشاره به این موضوع که جواد خیابانی در بازی روز گذشته اطلاعات اشتباه داده گفت: متاسفانه وقتی بازی را تماشا کردم متوجه شدم که گزارشگر بازی گفته من به خاطر مصاحبه‌ای که انجام دادم تنبیه شده‌ام و مجید جلالی به این دلیل مرا تنبیه انضباطی کرده و روی نیمکت نشانده است! آقای خیابانی از کدام مصاحبه صحبت می‌کنید؟ من اصلا مصاحبه‌ای انجام نداده‌ام و اتفاقا این موضوع را از مجید جلالی سوال کنید و او بهتر می‌داند که دلیل نیمکت‌نشینی من چیست.

وی تاکید کرد: جلالی مربی من است و به تصمیم او کاملا احترام میگذارم چون او تشخیص داد که من تنها چند دقیقه به زمین بروم من هم به نظر او احترام میگذارم ولی هیچ مصاحبهای در کار نبوده و بهتر است آقای خیابانی به جای مطرح کردن چنین صحبتهایی اطلاعاتش را بالا ببرد و آمار اشتباه به مردم ندهد.