حرفم را بیشتر از امضایم قبول دارند

به گزارش افکارنیوز، بهرام افشارزاده که به همراه دو تن از اعضای سازمان بازرسی در تمرین امروز سه شنبه استقلال حضور یافته بود، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به مشکلاتی که استقلال و پرسپولیس دارند، نیاز به کمک همگانی داریم. من با آقایان یعقوبی و خدادادی صحبت‌هایی داشتم و حرف‌های خوبی بین ما رد و بدل شد. مشکلات استقلال را به صورت مکتوب به آنها گفته بودم و اینبار با دعوت من سر تمرین آمدند.

وی افزود: وضعیت استقلال ایده آل که نه ولی وضعیتی شده که می‌توان خوب کار کرد. میهمانان ما از سازمان بازرسی هم از اتفاقاتی که در استقلال افتاده اظهار رضایت کردند.

مدیرعامل باشگاه استقلال همچنین تاکید کرد: حضور مسئولان مختلف از جمله دیوان محاسبات، سازمان بازرسی و یا وزارت اطلاعات در عرصه ورزش می‌تواند به ما کمک کند. وقتی از دور نامه نگاری و یا صحبت می‌کنیم افکار ما به خوبی منعکس نمی‌شود. باید آنها از نزدیک شاهد همه چیز باشند.

افشارزاده در ادامه، یادآور شد: قول‌های زیادی به ما داده شد. مقرر شد که برای استقلال تعدادی زمین بگیریم تا برای استقلال سرمایه باشد و وقتی از این باشگاه رفتیم، کاری نمانده باشد. باور کنید با شرایط موجود با سختی کار می‌کنیم ولی تلاشم این بوده که در این مدت کمتر صحبت کنم. سعی کردم تا خودم را با شرایط وفق دهم.

وی با اشاره به صحبت‌هایش برای بازیکنان و مربیان استقلال، گفت: آنها دوستان قدیمی من هستند. از سال ۸۲ تا حالا با آنها به واسطه حضور در مسابقات آسیایی در ارتباط بوده‌ام و خوشبختانه همه روحیات مرا می‌شناسند. آنها حرفم را بیشتر از امضای من قبول دارند.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سئوال که چه اتفاقی افتاده که مسئولان سازمان بازرسی یکباره در تمرین استقلال حاضر شده‌اند، گفت: اتفاقی نیفتاده است. من هفته قبل با این عزیزان ملاقات داشتم و از آنها خواستم که به تمرین استقلال بیایند و از نزدیک همه چیز را مشاهده کنند. فرق آنچیزی که شما به صورت شفاهی یا کتبی مطرح می‌کنید با آنچه که از نزدیک دیده شود، زیاد است. خوشحالم که آنها درخواست ما را قبول کرده و سر تمرین حاضر شدند.

افشارزاده در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره کسر ۳۰ درصد از قرارداد بازیکنان و کادر فنی استقلال و تکذیب این موضوع از سوی سعید افجه‌ای، سخنگوی باشگاه اظهار کرد: خودم از افجه‌ای خواستم این موضوع را تکذیب کند! ما قبل از آنکه قراردادها را امضا کنیم، ۳۰ درصد از آنرا کسر کردیم! در حال حاضر از بودجه کلی یک مقدار بیشتر از سقف، هزینه شده است. حدود یک میلیارد اضافه تر از آنچه که تعیین کرده بودند، هزینه کرده‌ایم که باید آنرا کم کنیم. اول هم از امیر قلعه نویی شروع می‌کنیم!

مدیرعامل باشگاه استقلال افزود: نه من و نه اعضای هیات مدیره حتی یک قِران هم پول نمی‌گیرند. تا زمانی که من هستم پولی از باشگاه نمی‌گیرم. ان شاءالله که فردا نباشم! من به استقلال آمده‌ام تا کارم را خوب انجام بدهم. الان هم حس می‌کنم کارهایی انجام شده است. به نظرم بهترین قضاوت صحبت خود شماست.

افشارزاده درباره خوشحالی بازیکنان استقلال بعد از جلسه‌ای که بین آنها برگزار شده بود، تصریح کرد: با توجه به سابقه‌ دیرینه‌ای که دارم، بازیکنان به من نزدیک هستند. آنها خواسته‌هایی دارند که سعی می‌کنیم آنرا برآورده کنیم. به آنها قول پاداش هم دادیم.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر میزان بدهی‌های باشگاه استقلال هم گفت: ما کلا ۶۷ میلیارد تومان بدهی داریم. ۱۰ میلیارد تومان هم بدهی بین راهی است. ۳۵ میلیارد آن هم بابت مالیاتی است که از زمان آشتیانی نامه می‌آید.

مدیرعامل استقلال ادامه داد: شما به صحبت‌های من استناد کنید. همانطور که گفتم بدهی ما ۷۵ میلیارد تومان است که ۳۰ تا ۳۵ درصد آن به خاطر مالیات است.

افشارزاده درباره مشکلات باشگاه پرسپولیس و ارتباطش با علیرضا رحیمی مدیرعامل این باشگاه، تاکید کرد: ما با هم دوست هستیم و خدا نکند روزی بین من و رحیمی حرف بلندی زده شود. امیدوارم آنها بتوانند از این شرایط خارج شوند.

"آیا از آمدن به استقلال خسته نشدهاید"؟ افشارزاده در پایان در پاسخ به این سئوال خبرنگار مهر، با خنده گفت: خیر. از آمدن به استقلال خسته نشدهام.