ممنوعیت تردد خودروهای سنگین

به گزارش افکارنیوز، سرهنگ تیمور حسینی اظهار داشت: در ایام بازگشایی مدارس به منظور تقویت نیروهای پلیس راهور از نیروهای انتظامی کلانتری ها به عنوان نیروی کمکی استفاده می کنیم. همچنین ماموران و گشت های ترافیکی ویژه در معابر به ویژه مکانهای پرتردد و نقاط بحرانی مستقر می شوند.

وی ادامه داد: در روزهای نخست بازگشایی مدارس طرح تشدید کنترل طرح‌های محدودیت ترافیک از جمله ورودی های زوج وفرد و طرح ترافیک اجرا می شود.

به گفته رئیس پلیس راهور تهران در دو هفته نخست بازگشایی مدارس نیروهای پلیس با پارکهای حاشیه به ویژه در اطراف مدارسی که در تقاطع ها و خیابانهای اصلی هستند اعمال قانون می کنند. همچنین افسران مجرب راهنمایی و رانندگی برای آموزش دانش آموزان و تشکیل پلیس مدرسه در مدارس حاضر می شوند.

حسینی با اعلام اینکه اکیپ های ویژه پلیس برای رفع سدمعبرهای ناشی از تصادفات و پارک های دوبله افزایش می یابد تاکید کرد: با تخلفات ساکن در محدوده گروهی شهر، پایان های حمل و نقل درون شهری و برون شهری برخورد می‌شود ضمن اینکه از اکیپهای ویژه برای رفع انسداد ترافیکی استفاده می کنیم.

وی با بیان اینکه با حرکات مخاطره آمیز، سرعت غیرمجاز و معاینه فنی برخورد می شود، افزود: در روزهای نخست مهرماه گشت هوایی به کمک پلیس برای کنترل ورصد ترافیک می آید.

رئیس پلیس راهور تهران با اعلام اینکه از تردد خودروهای سنگین غیرمجاز از جمله جرثقیل و میکسر در دو هفته ابتدایی شروع سال تحصیلی ممنوع است تاکید کرد: با سواری ها و مینی بوس های غیرمجاز سرویس مدرسه به ویژه خودروهای فاقد آرم برخورد می شود. ضمن این که همکاری خوبی را با آتش نشانی و اورژانس برای استقرارشان در میادین و بزرگراه های سطح شهر داریم.