زمان آغاز و پایان لیگ دسته اول مشخص شد

به گزارش افکارنیوز، مراسم قرعه‌کشی لیگ دسته اول کشورمان برای فصل ۹۴-۹۳ در سازمان لیگ در حال برگزاری است. شروع این مسابقات ۱۲ مهر امسال تعیین شده و قرار است نیم‌فصل این مسابقات در هفته یازدهم و در تاریخ ۴ دی باشد.

همچنین شروع دور برگشت لیگ دسته اول ۱۲ بهمن اعلام شده و قرار است طبق برنامه این مسابقات در ۱۵ اردیبهشت به پایان برسد که البته برای مسابقات پلی‌آف هم اردیبهشت ماه سال ۹۴ در نظر گرفته شده و قرار است مسابقه رفت پلی‌آف ۲۲ اردیبهشت و مسابقه برگشت آن ۲۸ اردیبهشت باشد.

از نکات جالب این مراسم می‌توان به رونمایی از لوگوی جدید لیگ دسته اول اشاره کرد البته این مسابقات به صورت زنده و اینترنتی از سایت سازمان لیگ پخش شد.

همچنین در این مراسم در خصوص بازیکنان سرباز هم صحبت به میان آمد که شهبازی مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت که تاج مسئول پیگیری این موضوع بود اما وی دچار حمله قلبی شد و حالا کفاشیان این موضوع را پیگیری می‌کند و در هفته بعد مشخص می‌شود که پیگیری این موضوع به عهده سازمان نظام وظیفه خواهد بود و یا اتحادیه فوتبال.

غلامرضا بهروان مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ هم اعلام کرد که امسال ورودی تیم‌ها برای حضور در لیگ دسته اول ۶۰ میلیون تومان است که این پول از این باشگاه‌ها گرفته نخواهد شد اما تیم‌های لیگ دسته اولی باید حق عضویت‌شان را بدهند چرا که این پول به حساب فدراسیون فوتبال خواهد رفت.

بهروان همچنین اعلام داشت که استفاده از دستگاه شوک قلبی در کنار زمین از الزامات است.

نماینده باشگاه نیروی زمینی هم که در این مراسم شرکت کرده بود درباره برداشت تیم‌های لیگ دسته اول از تبلیغات محیطی گفت که قرار شده درصدی از این هزینه‌ها را به لیگ دسته یکی بدهند اما هنوز درصد آن مشخص نیست که بهروان هم این موضوع را تأیید کرد.

همچنین در این مراسم اعلام شد که سازمان لیگ مبلغ ۱۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از تبلیغات محیطی سال گذشته طلبکار است.