برکناری دایی حقیقت دارد؟!

به گزارش افکارنیوز، پنجعلی گفت: قضیه برکناری دایی شایعه است که در بعضی از سایت‌ها آن را منتشر کردند و گفتند که قرار است فرکی جایگزین دایی در پرسپولیس شود اما باید بگویم این مسئله اصلا صحت ندارد، بازی‌ها تازه شروع شده و بچه‌ها از نظر روحی و روانی خود را آماده می‌کنند و تمرینات خود را به خوبی پیگیری می‌کنیم.

وی در ادامه گفت: محرومیت پیام صادقیان به ۲ ماه تغییرکرده و این برای ما خوب است اما در بازی روز شنبه با صبای قم مصدوم زیاد داریم و پیام هم که یک بازیکن خوب است محروم شده این یعنی دستمان خالی است ولی با این وجود پتانسیل خوبی که داریم و می‌توانیم امتیاز خوبی بدست آوریم.

پنجعلی در ادامه بیان کرد: گل تیم پدیده آفساید بود و کارشناسان هم این قضیه را تأیید کردند اما این سودی به حال ما ندارد و کمک داور نتیجه بازی را به ضرر تیم ما تغییر داد. پرسپولیس در بازی‌هایش معمولا بدشانسی دارد و این مسأله باعثشد ۳ امتیاز از دست بدهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وقتی داور سوت میزند نمیتوان کار کرد که این برای ما گران تمام میشود و ما فقط از طریق روزنامه تذکر میدهیم چون اگر مسئله به صورت علنی مطرح شود معمولا باعث محرومیت خودمان میشود.