حضورم در من‌یونایتد به خاطر پول نیست

به گزارش افکارنیوز، آنخل دی‌ماریا پس از امضای قرارداد با منچستریونایتد و انتقال رسمی‌‌اش به جمع شیاطین سرخ در نامه‌ای سرگشاده به انتقاد و تکذیب اخباری که درباره انگیزه‌ مادی او برای ترک رئال مادرید جهت پیوستن به شاگردان لوئیز فن‌خال وجود داشت، پرداخت.

گفته می‌شود دی‌ماریا به خاطر مخالفت سران باشگاه رئال مادرید با درخواست وی برای افزایش حقوق و مزایایش، حاضر نشده قرارداد خود را با کهکشانی‌ها تمدید کند و به همین دلیل راهی منچستریونایتد شده که حاضر است به او هفته‌ای ۲۰۰ هزار پوند حقوق بدهد.

دی‌ماریا با کذب دانستن این خبر تأکید کرده که جدایی‌اش از سانتیاگوبرنابئو هیچ ربطی به مسائل مالی نداشته و در نماندن وی در میان کهکشانی‌ها مسئولان این باشگاه مقصر هستند.

دی‌ماریا که شب گذشته رسماً پای برگه قراردادی ۸۴ میلیون یوروریی‌اش با منچستریونایتد را امضا کرد، در نامه سرگشاده خود که نشریه مارکا آن را چاپ کرده، نوشته است: دوره حضور من در رئال مادرید به سر آمده بود. توصیف تمام آنچه که در رئال مادرید برایم رخ داد در چند جمله غیرممکن است اما امیدوارم که این نامه بتواند حسی را که من در حال حاضر دارم، به شما منتقل کند. من چهار سال افتخار پوشیدن پیراهن رئال مادرید را داشتم و از انجام این کار و همچنین به خاطر تمام آن چیزهایی که در کنار هم‌تیمی‌هایم به دست آوردم، هیچ حسی جز غرور نداشتم.

در ادامه نامه سرگشاده دی‌ماریا آمده است: متأسفانه باید از رئال مادرید می‌رفتم اما می‌خواهم یک موضوع را روشن کنم و آن این است که رسیدن به پول بیشتر هرگز انگیزه من برای ترک رئال مادرید نبوده است. مانند تمام بازیکنان دیگر من همیشه خواسته‌ام پیشرفت کنم. بعد از کسب دسیما(دهمین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا) با تیم ملی آرژانتین به جام جهانی رفتم به این امید که مسئولان باشگاه رئال مادرید حرکتی برای اثبات تمایل خود نسبت به ماندن من نشان دهند که هرگز این اتفاق رخ نداد.

دی‌‌ماریا تأکید کرده است: بسیار از چیزهایی که درباره من گفته شده کذب است. برخی‌ها احتمالاً دل خوشی از من ندارند. تنها چیزی که من خواستم رعایت انصاف بود. چیزهای زیادی است که من برای آنها ارزش قائلم و بسیاری از آنها ربطی به حقوقم ندارند. امیدوارم آن چیزها را در منچستریونایتد که یکی از بزرگترین تیم‌های دنیاست، پیدا کنم.

بال آرژانتینی جدید شیاطین سرخ در پایان از هم‌تیمی‌‌های قدیمی‌اش در رئال مادرید قدردانی کرد و از هواداران رئال مادرید به خاطر رفتار اخیرش در کش و قوس مذاکره با کهکشانی‌ها برای ماندن یا رفتن از تیم عذر خواست. او در این باره نوشته است: خیلی خوش‌شانس بوده‌ام که توانسته‌ام در کنار این بازیکنان فوق‌العاده بازی کنم. فکر می‌کنم همین رفاقت بین بازیکنان بود که رمز موفقیت ما برای کسب دسیما شد. می‌خواهم از هواداران بابت اشتباهاتم در داخل و خارج زمین عذرخواهی کنم. من هرگز نخواستم به کسی آسیب برسانم. در تمام بازی‌ها با جان و دل برای رئال مارید تلاش کردم و طوری جنگیدم که انگار آخرین بازی‌ام است.

دیماریا چهار سال پیش از بنفیکا به رئال مادرید پیوست و به همراه این تیم یک بار قهرمانی در لالیگا، دو قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و یک بار فتح لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد.