جلسه کفاشیان برای تنظیم قرارداد کی‌روش

به گزارش افکارنیوز، هر روز که از مذاکرات فدراسیون فوتبال و کارلوس کی‌روش می‌گذرد به ابهامات درباره امضای قرارداد این مربی پرتغالی و نشستن دوباره‌اش روی نیمکت تیم ملی اضافه می‌شود و مسئولان فدراسیون فوتبال اطلاعات کمتری در این خصوص می‌دهند.

بعد از آخرین اظهار نظر علی کفاشیان که که دور روز پیش(دوشنبه) بود، سکوت خبری در فدراسیون فوتبال حکمفرما شد و کارلوس کی‌روش نیز دیگر صحبتی درباره مذاکره‌اش با فدراسیون فوتبال انجام نداده است. به نظر می‌رسد خارج از اتاق علی کفاشیان کمتر کسی پیدا می‌شود که از مسائل مربوط به مذاکره با کی‌روش خبر داشته باشد..

امروز (چهارشنبه) جلسهای بین علی کفاشیان و عباس ترابیان انجام شد تا آخرین مسائل مربوط به تنظیم قرارداد کیروش مورد بررسی قرار گیرد اما در این جلسه خبری از کیروش نبود. گفته شده بود کیروش امروز به فدراسیون خواهد رفت تا با کفاشیان صحبتهای پایانی را انجام دهد و این موضوع باعث شده بود مانند روزهای گذشته خبرنگاران زیادی به فدراسیون فوتبال بروند، اما باز هم این اتفاق رخ نداد تا شاید کار به هفته آینده کشیده شود و این در حالی است که گفته شده کیروش برای شنبه آینده بلیت برگشت به لیسبون را گرفته است.