دیگر بازی نمی‌کنم تا فحش نخورم!

به گزارش افکارنیوز، هادی نوروزی مهاجم مازندرانی پرسپولیس بعد از اینکه در بازی اول مقابل نفت تهران در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت و در بین دو نیمه تعویض شد دیگر هرگز در ترکیب سرخ ها قرار نگرفته چرا که مصدوم بوده است. اما گفته می شود مصدومیت این بازیکن چندان جدی نیست و او از ترس انتقاد سکوها و شعارهایی که در ورزشگاه علیه او داده می شود بازی نمی کند و مشکلی برای بازی کردن ندارد!



ظاهرا هادی نوروزی به همبازیانش گفته: «بازی نمی کنم چون اگر من بازی کنم و اشتباهی داشته باشم هواداران به من ناسزا می گویند و شرایط روانی ام بدتر می شود.» این اتفاق در حالی رخ داد که هواداران پرسپولیس نسبت به این بازیکن سابقه ذهنی دارند و خودش می داند که اگر یک پاس اشتباه بدهد یا یک موقعیت خراب کند سکوها روی سرش آوار می شود و شرایط روحی روانی اش کاملا بهم می ریزد.


نوروزی قبل از حضورش در تیم نفت تهران به صورت قرضی سابقه این اتفاق را در ورزشگاه آزادی داشته و حتی در همان یک نیمه بازی برای پرسپولیس در این فصل وقتی در یکی از ضدحمله های تیمش نتوانست بموقع همبازی اش را صاحب توپ کند ا ز سوی سکووها انتقاداتی را به جان خرید و دایی هم بین دو نیمه او را بیرون برد و عالیشاه را به زمین فرستاد.



حالا باید دید با این شرایط وقتی این بازیکن بعد از بازی با صبا بهانه ای برای مصدومیت نداشته باشد و دایی از او استفاده کند چه کیفیتی را نشان خواهد داد و چگونه می تواند با انتقادها کنار بیاید.