این بازی‌‌ها را از دست دهید، پشیمان می‌شوید

به گزارش افکارنیوز، جواد زرینچه گفت: شرایط خوبی داریم اما باید حرفه ای تر به مسائل نگاه کنیم. بازی با پیکان با تمام خوبی هایش تمام شده و استقلال باید خود را برای این دیدار آماده کند و به صدرنشینی خود مغرور نشود. برد برابر پیکان اول راه است و امیدوارم با ارائه یک بازی زیبا روز جمعه نیز ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم.

مربی استقلال در خصوص بازی روز جمعه برابر گسترش فولاد عنوان کرد: تیم آنالیز استقلال به خوبی گسترش را آنالیز کرده است. به نقاط ضعف و قوت این تیم آشنا هستیم و می دانیم هر تیمی برابر استقلال قرار بگیرد می خواهد بهترین کیفیت را ارائه دهد. این موضوع سختی کار ما را دو چندان می کند و باید نسبت به تیم حریف دوندگی و جنگندگی بیشتری داشته باشیم. گسترش فولاد مربی و بازیکنان خوبی دارد و برای کسب امتیاز به دیدار ما می آید. شرایط استقلال از گسترش بهتر است ولی اگر با غرور وارد زمین شویم مطمئنا آسیب می بینیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره شرایط خط دفاع استقلال گفت: کماکان مدافعان تخصصی خود را نداریم اما جانشینان آنها تمام سعی و تلاششان را می کنند تا نقطه ضعف استقلال را برطرف کنند. در برابر پیکان بسیار خوب بودیم زیرا توانستیم کار دفاعی تیمی را به بهترین شکل انجام دهیم تا نبود بازیکنان به چشم نیاید اما مطمئنا باید با تمرین بیشتر تلاش کنیم تا نقطه ضعف استقلال تبدیل به نقطه قوت شود.

زرینچه در پایان و با دعوت از هواداران برای حضور در ورزشگاه و تشویق تیم استقلال گفت: امسال استقلال تیمی است که اگر کسی بازی آن را نبیند پشیمان می شود زیرا تیم بسیار خوبی داریم و تنها تلاش می کنیم فوتبال بازی کنیم و با توانایی که در بازیکنان و کادر فنی هست امیدواریم این کیفیت را حفظ کنیم. انشاالله با تداوم موفقیت تیم و شرایط خوب باشگاه بتوانیم حمایت همیشگی هواداران را داشته باشیم زیرا با حمایت و حضور آنهاست که استقلال برای ارائه ی فوتبال زیبا و کسب امتیاز انگیزه می گیرد.