پیام تبریک لاریجانی به خالد مشعل

به گزارش افکارنیوز، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی پیام تبریکی برای خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) صادر کرد که متن کامل آن در ذیل می‌آید:

جناب آقای خالد مشعل

رئیس محترم دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس)

السلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

خرسندم پیروزی بزرگ ملت عزیز فلسطین و رزمندگان مقاومت اسلامی را در نبرد اخیر غزه به جنابعالی و همه مردان مومن و مجاهد مقاومت اسلامی صمیمانه تبریک و تهنیت گویم.

حوادثغم‌انگیز اخیر غزه که منجر به شهادت بیش از دو هزار نفر کودک، زن و سالخوردگان بی‌دفاع و مظلوم گردید، یک نسل‌کشی آشکار و فاجعه عظیم انسانی و نقطه عطفی در تاریخ خونبار فلسطین عزیز می‌باشد.

آنچه که در روزهای گذشته در غزه مظلوم گذشت بارزترین شکل نقض حقوق بشر دوستانه و یادآور قتل عام‌های صبرا و شتیلا بود و بی‌تردید روزی عاملان این جنایات به محاکمه کشیده خواهند شد.

اما مقاومت و پایداری مردان، زنان فلسطینی سرانجام دشمن را به پذیرش شرایط مقاومت اسلامی وادار نمود و نشان داد ایستادگی و مبارزه تنها راه آزادی سرزمین‌های اشغالی و احقاق حقوق مردم مظلوم فلسطین است.

مایلم بار دیگر حمایت همه‌جانبه جمهوری اسلامی ایران را از مردم عزیز فلسطین به ویژه مقاومت اسلامی در مسیر مبارزه با رژیم اشغالگر و آزادی کل سرزمین‌های فلسطین اشغالی از بحر تا نهر مورد تاکید قرار دهم.

سربلندی و عزت روزافزون جنابعالی، سعادت و سرافرازی ملت عزیز فلسطین را خداوند منان خواستارم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران