درخواست جالب قلعه نویی از استقلال ها

به گزارش افکارنیوز، آخرین تمرین سنگین تیم فوتبال استقلال قبل از دیدار مقابل گسترش فولاد از ساعت ۱۸ امروز در زمین شماره ۲ ورشگاه آزادی برگزار شد. در تمرین امروز استقلال تنها هاشم‌ بیک‌زاده غایب بود که این بازیکن با مشورت کادر پزشکی و فنی استقلال در تمرین حاضر نشد.



* حنیف‌ عمران‌زاده بعد از ۶ هفته دوری از تمرینات آبی‌پوشان از امروز خود را به کادر فنی معرفی کرد. وی بامدل موی جدید به ورزشگاه آزادی آمد که همین موضوع موجب تعجب استقلالی‌ها شده بود.



* خسرو حیدری که بعد از دیدار مقابل پیکان در تمرینات شرکت نکرده بود امروز پا به پای دیگر بازیکنان تمرین کرد. وی قبل از شروع تمرین گفت خوشبختانه شرایطم خوب است و مشکلی برای بازی ندارم.



* در ابتدای تمرین امروز سرمربی تیم استقلال با بازیکنان این تیم صحبت کرد. قلعه‌نویی پس از خوشامد به حنیف عمران‌زاده و آرزوی سلامتی برای تک تک بازیکنان این تیم به آنها گفت خواهش می‌کنم پیروزی مقابل پیکان را فراموش کنید چون آن مسابقه به تاریخ پیوسته است. من از شما می‌خواهم تلاش‌تان را بیشتر کنید چون هرچه از مسابقات می‌گذریم بازی‌ها حساس‌تر و امتیازات مهم‌تر خواهد شد.



* در حالی که بازیکنان تیم استقلال مشغول گرم کردن بدن‌های خود بودند خسرو حیدری، آندو تیموریان و آرش برهانی چند دقیقه‌ای با امیر قلعه‌نویی صحبت کرده و سپس به سایر بازیکنان اضافه شدند.



* بعد از این اتفاق سرمربی تیم استقلال نزد فرزندان جاسم کرار، امیرحسین صادقی و پژمان نوری رفت و با آنها خوش و بش کرد و به این کودکان ضربات پنالتی می‌زد.



* چند نفر از طرفداران تیم استقلال در حین تمرین نزد قلعه‌نویی آمدند و خواستار گرفتن عکس یادگاری با او شدند. قلعه‌نویی خطاب به آنها گفت اجازه دهید بعد از تمرین با شما عکس بگیرم که آنها مدعی شدند مسافر هستند و می‌خواهند به پرواز برسند. سرمربی آبی‌پوشان هم آنها را به وسط زمین دعوت کرد و به همراه‌شان عکس یادگاری گرفت.



* محسن فروزان که مثل روزهای گذشته زودتر از سایر بازیکنان به تمرین آمده بود و کار اختصاصی انجام می‌داد، امروز در کنار دیگر گلرهای استقلال به تمرین پرداخت.



* حنیف عمران‌زاده و امیرحسین صادقی امروز به صورت اختصاصی زیر نظر بدنساز استقلال تمرین کردند.



* حمید ملک‌احمدی، رضا رجبی، میرشاد ماجدی و ادموند اختر در تمرین امروز استقلال حضور داشتند.



* در بخش اول پس از گرم کردن بدن‌ها بازیکنان زیر نظر همدانی، ‌ عالمی، زرینچه و فکری آقاوسط را انجام دادند و در بخش پایانی فوتبال درون تیمی را پشت سر گذاشتند. همچنین استقلالی‌ها ضربه به دروازه و تمرین چارچوب شناسی را انجام دادند.



* تمرینات تیم استقلال فردا مجددا پیگیری خواهد شد و آبی‌پوشان بعد از یک جلسه تمرینی ۴۵ دقیقه برای برپایی اردو راهی هتل هما می‌شوند.



تیم فوتبال استقلال روز جمعه در ورزشگاه آزادی از ساعت ۱۹ به مصاف گسترش فولاد تبریز خواهد رفت.