ظریف: امیدوارم با دست پر به تهران برگردیم

به گزارش افکارنیوز، فرهاد ظریف در مورد دیدار با ایتالیا و غلبه بر این تیم اظهار داشت: اگر قبل از بازی از من می پرسیدی، می‌گفتم ۳ بر یک می بریم. می‌توانستیم ۳برصفر هم برنده باشیم. اگر ست دوم اشتباهی کوچک در پوئن ۲۴ بر۲۳ مرتکب نمی‌شدیم، فکر می‌کنم بازی را ۳ برصفر می‌بردیم، چرا که امروز روزمان بود. خیلی خوب بازی کردیم در همه پست‌ها از دریافت تا پاس، اسپک و توپ‌های برگشتی. همه فوق‌العاده بودند و فوق‌العاده با انگیزه کار کردند. این از همه چیز مهمتر است.

وی به بازی اصولی ایران اشاره کرد و افزود: ما در همه پست‌ها روی اصول بازی کردیم. شاید بعد از بازی لیگ جهانی با امریکا این طوری بازی نکرده بودیم. چه با خود امریکا که در نیمه نهایی لیگ جهانی باختیم و چه ایتالیا. اصلا این انگیزه را نداشتیم. ولی بازی را که استارت زدیم، مطمئن بودم می بریم. چون از اول محکم گرفتیم. وقتی با تیم‌های بزرگ زیاد بازی می‌کنی دیگر استرس ندارد چون منطقی بازی می‌کنند. ما سال قبل شاید ۷،۸ بار با ایتالیا بازی کردیم. به برد وباخت‌هایش کاری ندارم اما به قول کشتی‌گیران وقتی تنه به تنه حریفان می خورد قشنگ همدیگر را می شناسیم. هم آنها ما را می شناسند و هم ما.

ظریف این پیروزی را به مردم ایران هدیه کرد و گفت: خوشحالم فقط به خاطر مردم، چون دو، سه بازی در لیگ جهانی باختیم، ناراحت بودند اما حالا این برد را هم به مردم و هم خانوادهام که واقعا سنگ تمام گذاشتند و دوری مرا تحمل کردند به ویژه دخترم ترمه که از قبل از امریکا ندیدهامش هدیه میکنم. امیدوارم با دست پر به تهران برگردیم.