خلعتبری ۳۰ میلیون ریال جریمه شد

به گزارشافکارنیوز،در دیدار تیم های ذوب آهن و سپاهان اصفهان از هفته ششم لیگ برتر ۷ شهریوماه برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم سپاهان تخلفاتی مبنی بر اهانت به تماشاگران تیم حریف صورت گرفت.

برهمین اساس کمیته انضباطی تیم مربوطه را به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. همچنین محمد رضا خلعتبری بازیکن سپاهان نیز به دلیل رفتار غیر ورزشی بعد از به ثمر رساندن گل اول این بازی به پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

دیدار فولاد خوزستان و سایپای البرز در حالی ۷ شهریورماه در اهواز برگزار شد که از سوی تیم تماشاگران تیم فولاد خوزستان تخلفاتی صورت گرفت برهمین اساس کمیته انضباطی این تیم را به پرداخت مبلغ ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

باشگاه ملوان بندر انزلی نیز به دلیل فحاشی تماشاگران این تیم نسبت به یکی از بازیکنان استقلال خوزستان و پرتاب ترقه به داخل زمین به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. البته این رای قابل تجدید نظر خواهی است.

البته در صورت تکرار تخلفات فوق در دیدار بعدی این تیم، برابر آیین نامه بازی بعدی ملوان بدون حضور تماشاگران برگزار می شود.

همچنین سید اکبر پور موسوی - مربی تیم استقلال خوزستان نیز به دلیل اهانت به داور یک جلسه از همراهی این تیم محروم وبه پرداخت مبلغ ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.