به گزارش افکارنیوز، حمید درخشان اظهار داشت: همه ما برای پرسپولیس زحمت کشیدیم، در زمان مربیگری من پرسپولیس سه گل به استقلال زد و در همان سال قهرمان شد. همه آنها به عشق هواداران بود و الان هم به خاطر همین هواداران به پرسپولیس آمدم. از دایی و همکارانش که زحمت زیادی کشیدند، تشکر می‌کنم. دنیای حرفه‌ای همین است که یک روز می‌آییم و یک روز می‌رویم به نظر من هیچ چیز تغییر نکرده و فقط ما می‌خواهیم به پرسپولیس کمک کنیم.

وی ادامه داد: شاید اگر مربی دیگری هم می‌آمد همین قضایا اتفاق می‌افتاد به خاطر اینکه پرسپولیس تیم بزرگی است اما متأسفانه برخی می‌خواهند از این بزرگی استفاده کنند.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اعتراضی که روز گذشته در تمرین پرسپولیس اتفاق افتاد گفت: برخی که شعار دادند طرفدار پرسپولیس نیستند. هوادار پرسپولیس آنهایی هستند که در سرما و گرما به استادیوم می‌آیند و تیم را تشویق می‌کنند با بردها خوشحال و با شکست‌ها گریه می‌کنند ما سالها برای آنها بازی و مربیگری کردیم.

درخشان تأکید کرد: نمی‌خواهم وارد حاشیه شوم پرسپولیسی هستم و برای کمک به این تیم آمده‌ام، دنبال خط و خطوط هم نیستم.

وی گفت: از پیشکسوتانی که بازگشت مرا تأیید کردند و خوشحال شدند تشکر می‌کنم طبیعی است که اختلاف سلیقه وجود داشته باشد. هر کسی می‌تواند از این تغییر خوشحال یا ناراحت باشد. فقط باید دست به دست هم دهیم تا پرسپولیس به موفقیت برسد. در سالهای گذشته به دلیل همین ناهماهنگی‌های پیشکسوتان، پرسپولیس ضربه خورده است. من دست همه کسانی را که می‌خواهند به پرسپولیس کمک کنند را می‌فشارم.

سرمربی پرسپولیس در مورد انتخابش تاکید کرد: ۴۸ ساعت قبل از انتخاب به من اعلام کردند و گفتند ۲۴ ساعت قبل از انتخاب به دوستان اطلاع می‌دهیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا قرارداد موقت است یا خیر؟ گفت: موقت می‌تواند یک روزه یا ۵ ساله باشد من تا ‌آخر فصل با پرسپولیس قرارداد بستم همانطور که علیپور هم اعلام کرد ما باید قوانین را اجرا کنیم.

درخشان در مورد اینکه مشکلات پرسپولیس چیست؟ گفت: اشکالات فنی است موجودیت ما فعلاً همین است و در حال حاضر نمی‌توانیم از کره ماه بازیکن بیاوریم. در نیم فصل دوم تیم را تقویت می‌کنیم و بازیکنان فعلی هم به آمادگی خوبی خواهند رسید تا ضعف‌ها برطرف شود. انتقادهای من پیش از این فقط فنی بوده است چون ۸ امتیاز از ۷ مسابقه برای پرسپولیس قابل قبول نیست.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا با علی دایی صحبتی داشته‌اید یا خیر؟ گفت: فعلاً این اتفاق نیفتاده است از پروین و سایر پیشکسوتان رخصت گرفتم. با وجود اینکه دایی از من سنش کوچکتر و شاگردم بوده است باید زنگ بزنم و از او تشکر کنم. شرایط در تمرین روز گذشته طوری نبود که با هم روبه‌رو شویم.

سرمربی پرسپولیس در پایان عنوان کرد: ما برای تقویت تیم به دنبال علی کریمی هم هستیم تا او را دوباره به پرسپولیس بازگردانیم تا برای این تیم بزرگ به میدان برود.