به گزارش افکارنیوز، دراگان اسکوچیج پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل گسترش فولاد گفت: قبل از هر چیز از بازیکنان تیمم تشکر می‌کنم که تا آخرین دقایق مردانه جنگیدند. در دو بازی قبل از روی بدشانسی نتوانستیم امتیاز کسبب کنیم اما در این بازی اشتباهات خود را برطرف کردیم و تمرکز لازم را در میانه میدان داشتیم.

وی ادامه داد: نیمه دوم بازی شرایط سخت‌تری داشتیم چرا که حریف، بازی کاملا تدافعی انجام داد اما استرس ما رفته رفته کم شد و توانستیم در آخر بازی گل پیروزی‌بخش را به ثمر برسانیم. این برد برای ما خیلی خوب بود و باعثشد تا حاشیه‌ها از تیم دور شوند. ضمن اینکه تمرکز لازم را برای ادامه لیگ به فولاد بازگرداند.

اسکوچیچ در مورد اعتراضات هواداران فولاد گفت: همانطور که اوایل لیگ به طرفداران گفتند، تیم ما نسبت به قبل خیلی فرق کرده و بسیار جوانتر شده بنابراین هواداران باید صبورتر باشند. اگرچه ما هم تمایل داریم که در جایگاهی قرار بگیریم که شایسته نام فولاد است. بنابراین از هواداران فولاد درخواست می‌کنیم شکیبا و صبور باشند.

سرمربی فولاد در مورد اینکه آیا مشکل پنالتی زدن این تیم حل شده یا نه، گفت: ما هنوز مشکل پنالتی زدن داریم اما فکر میکنم در بازی با گسترش دروازه بزرگتر بود.