نتیجه مذاکرات پرسپولیس با سرمربی جدید

به گزارش افکارنیوز، پس از اینکه علی دایی به طور ناگهانی و البته با پیش‌زمینه قبلی از کار برکنار شد، حمید درخشان با هزار و یک تفکر بزرگ و کوچک برای موفقیت این تیم پا جای پای او گذاشت.



درخشان بعد از سال‌ها به نیمکت هدایت پرسپولیس برگشت و طبیعتاً هدفی هم جز بروز توانمندی‌های خود در این تیم ریشه‌دار و بزرگ به عنوان یک پیشکسوت ندارد.



اما قصه حضور درخشان در پرسپولیس آن ‌طور که خودش فکر می‌کند، نیست. او به قول مدیر سابق سرخ‌ها آمده تا کاتالیزوری باشد بر کنار گذاشته شدن علی دایی و سپس در وقت مناسب بدون اینکه کسی صدایش را بشنود، جایش را به مربی دیگری بدهد.



اصلاً حمیدرضا سیاسی، رئیس هیأت ‌مدیره پرسپولیس با چنین نگرشی او را بر صندلی هدایت " موقت " پرسپولیس نشانده است اما این پایان کار نیست و از نزدیکان کرانچار خبر می‌رسد که این مربی کروات به شکلی جدی مذاکراتش با مدیران پرسپولیس را انجام داده و همه چیز برای نشستنش بر روی نیمکت این تیم مهیاست.



یکی از نزدیک‌ترین افراد به کرانچار در این باره می‌گوید: «به‌ هر ‌حال طبیعی است که هر مربی وقتی بیکار می‌شود با پیشنهاداتی مواجه شود. کرانچار بعد از جدایی از سپاهان با چند پیشنهاد مواجه بوده که طبیعی است یکی از آنها پرسپولیس باشد.»



وی افزود: «همان روزهای آغازین جدایی کرانچار، مذاکراتی با او شد و فکر می‌کنم خیلی غیر‌طبیعی هم نباشد. اینکه کرانچار قرار است سرمربی پرسپولیس باشد یا خیر را نمی‌دانم اما می‌دانم اخیراً مذاکراتی از همین باشگاه با او شده است.»



اظهارات این‌ فرد نزدیک به کرانچار در شرایطی است که از درون باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد سیاسی، کار با کرانچار برای پذیرفتن هدایت پرسپولیس را تمام کرده و به نوعی او را در آب‌نمک خوابانده است ولی رئیس هیأت‌ مدیره سرخ‌ها بعد از جنجالی که پیشتر سر برکناری دایی به وجود آمد، می‌خواهد با سیاست و در زمانی مناسب هدفش را عملی کند.



این داستان وقتی بیشتر جدی می‌شود که خبر می‌رسد کرانچار فعلاً می‌خواهد در ایران بماند. برنامه این سرمربی کروات بعد از جدایی از سپاهان در نوع خود جالب است. او می‌خواهد تا ۱۰ مهرماه(۲ اکتبر) در ایران بماند.



كرانچار منزل مسكونياش را با پول خود اجاره كرده و تا ۱۰ مهرماه از نظر قانوني مشكلي براي ماندن در ايران ندارد. جالبتر اينكه او حتي با همسرش تماس گرفته و از او خواسته تا در اين مدت كه تيمي ندارد و در ايران است، به كشورمان سفر كند.