به گزارش افکارنیوز، یادمان نرفته زمان حضور علی منصوریان در رأس تیم امید یک بازیکن دو اخطاره در تیم بازی کرد و آنطور حذف شدیم. حالا نیز وضعیت‌مان فقط کمی بهتر شده است. مسئولان فدراسیون مجبور شدند برای انتخاب نفرات تیم‌ملی از هر تیم بیشتر از دو بازیکن دعوت نکنند در حالی که همگان می‌دانیم برخی تیم‌ها همچون سپاهان بازیکنان شایسته زیادی دارند و برای تشکیل تیم‌ملی قدرتمند باید بهترین‌ها را به اردو فراخواند هرچند قرار باشد از یک تیم ۵ بازیکن به اردو دعوت شود. با اینکه ظرفیت فوتبال ما بالاست و اکثرا انتظار داریم با همین تیم نیز مقابل حریفانی چون ویتنام و… نتیجه بگیریم اما خودمان هم می‌دانیم تدارکات و برگزاری بازی‌های دوستانه‌ تیم‌های ما در حد قابل قبول نیست.

درخصوص تجارب و کارنامه وینگادا بحثی نیست اما دستیار او یک مربی ایرانی به نام مسعود مقیم است که بی‌شک در این خصوص گزینه‌های بهتری هم داشتیم و اگر برای ما تیم‌های امید، جوانان و نوجوانان مهم است باید در همین مقطع یک مربی کاربلد و باتجربه در کنار وینگادا قرار می‌دادیم. هرچند هومن افاضلی مدیرفنی تیم است و او هم شناخت خوبی از ظرفیت فوتبال ما دارد اما کافی نیست. امروزه برای کسب موفقیت در عرصه‌های بین‌المللی باید از همه لحاظ خودمان را تجهیز کنیم چون حریفان ما بیکار نیستند.

شايد کيروش تصور ميکند با حضور تيمملي در مسابقات جامجهاني برزيل انتقادها از او کم ميشود اما متأسفانه تيم نوجوانان ما هم با مصطفي قنبرپور از راهيابي به مسابقات جامجهاني باز ماند و اين هم از بازي اميدها که اصلا دوست نداريم جرقههاي اميد را از ذهن هواداران فوتبال پاک کنند.