پرداخت اضافه حقوق بازنشستگان

افزايش ۶ درصدي حقوق بازنشستگان كشوري پرداخت شد
افکار نیوز: سرپرست سازمان بازنشستگی کشوری با اشاره به اینکه افزایش ۶ درصدی حقوق بازنشستگان مصوب هیئت وزیران است، گفت: افزایش ۶ درصدی حقوق بازنشستگان با حقوق خرداد آنها پرداخت شد.


به گزارش افکار نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت رفاه و تامین اجتماعی،
ایراندخت عطاریان در با بیان اینکه معوقات بازنشستگان قبل از سال ۷۹، تا پایان شهریور پرداخت می‌شود، اظهار داشت: ۴۰ هزار میلیارد تومان هزینه این معوقات است که این سازمان تهمیداتی برای پرداخت آن در نظر گرفته است.
وی افزود: تمامی بازنشستگان قبل از سال ۷۹، از این مبلغ استفاده می‌کنند؛ ضمن اینکه زمان اعلام شده به هیچ وجه تغییر نمی‌کند.
عطاریان درباره برنامه‌های سازمان بازنشستگی در تابستان سال جاری برای بازنشستگان، تصریح کرد: برگزاری تورهای سیاحتی، زیارتی و ایرانگردی از جمله برنامه‌های سازمان در این مدت است ضمن اینکه باید تلاش شود بهترین برنامه‌ها را به بازنشستگان ارائه دهیم.
سرپرست سازمان بازنشستگی یادآورشد: یکی از برنامه‌های این سازمان، احداثخانه‌های مهر در سراسر کشور است به طوری که در حال حاضر ۱۷ خانه مهر در کشور احداثشده و در اختیار بازنشستگان قرار گرفته است.
وی ادامه داد: سازمان بازنشستگی در تلاش است هر ماه یک خانه مهر در کشور راه‌اندازی کند به طوری که تا پایان سال جاری ۹ خانه مهر در کشور احداثمی‌شود.
عطاریان اضافه کرد: فضای خانه‌های مهر متناسب برای استفاده بازنشستگان است ضمن اینکه امکانات در نظر گرفته شده در این مکان‌ها بسیار عالی و به روز است.
سرپرست سازمان بازنشستگی کشوری با تأکید بر اینکه یکی از برنامه‌های این سازمان تکریم بازنشستگان است، افزود: دولت نهم و دهم در راستای خدمت به این قشر گام بر می‌دارد و در این مدت اقدامات متناسبی برای بازنشستگان انجام شده است.
انتهای پیام / ب.