ثبات کشور به استمرار راه شهدا بستگی دارد

به گزارشافکارنیوز،مهدی چمران در نود و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با تبریک آغاز سال تحصیلی و با اشاره به هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: امیدوارم تنها به ذکر نام و یاد شهدا و این ایام اکتفا نکنیم و راه آنها را استمرار ببخشیم. ضمن اینکه بزرگداشت یاد و نام شهدای دفاع مقدس ضروری است.

وی افزود: دفاع ما دفاع مقدس بود و در مقابل افرادی را که نیمی از دشمنان را جلوی ما بسیج کردند با شجاعت کامل ایستادیم و در نهایت پیروز شدیم و صدام و حامیانش نیز ارزوی خود را به گور بردند. باید پیش از هر چیزی یاد شهدا را استمرار ببخشیم چرا که ثبات کشور ما به استمرار راه شهدا ادامه دارد. مکتب اسلام پشتوانه همه اعتقادات و مبنای فکری و زندگی اصولی ما است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تأکید براینکه راه شهدا پیروی از ولایت و امامت است، گفت: در حال حاضر جنگ را در یک جبهه دیگر(جبهه علمی) پیش رو داریم که با پیشرفت علم حرف اول را در منطقه خواهیم زد. باید با این ایدئولوژی و روش خود را به جلو ببریم.

وی ادامه داد: در تقویم روز اول مهر به نام روز دهقان نامیده شده اما این مقوله به فراموشی سپرده شده است درحالی که کشاورزان و دهقانان از جایگاه بالایی برخوردار هستند و میتواننددر اقتصاد کشور اثرگذار باشند.