واکنش عقاب آسیا به برکناری علی دایی

به گزارش افکارنیوز، تیم راه‌آهن به رغم شکست مقابل پرسپولیس به سوژه خوبی برای تهیه یک گزارش تبدیل شد. از ماجرای راه دادن سیاسی راه‌آهنی‌ها به پرسپولیس گرفته تا اولین حضور بچه عقاب در قفس توری آن هم مقابل تیم سابق پدرش، برای خیلی‌ها سوژه شد.



شاگردان حمید استیلی که از شکست تیم‌شان مقابل پرسپولیس ناراضی بودند حتی در تمرینات این تیم هم وقتی فرصتی از دست می‌رفت یا اتفاقی می‌افتاد، آن را به اتفاق‌های بازی با پرسپولیس ربط می‌دادند: «توی بازی هم همین توپ گیرت اومد… اگه زده بودی الان نباخته بودیم!»



* عقاب از بچه‌عقاب می‌گوید

عابدزاده درباره تمرینات سخت دروازه بانان راه آهن گفت: «اگه می‌خوان برن تیم‌ملی باید بهتر تمرین کنن. باید یه کاری کنن که دیگه اشتباهی نداشته باشن. این که چیزی نیس! این که تمرین نبود! این تازه اولش بود. وقتی قبولن که گل نخورن. تا وقتی گل بخورن یعنی اینکه مشکل دارن. یعنی خراب کردن. منم حواسم هست، حواسم به گل‌هایی که می‌خورن هست و یه جوری تمرین می‌دم که دیگه اون جوری گل نخورن.»



هر چند که احمدرضا دوست ندارد در مورد امیر صحبت کند ولی وقتی قسم می‌خوریم که جدا از رابطه پدر و پسری او و امیر، می‌خواهیم نظرش را به عنوان یک مربی در مورد شاگردش بشنویم شروع به صحبت می‌کند: «امیر جوونه… اول کارشه… باید بازی کنه… اصلا اومد اینجا که بازی کنه. پرسپولیس خوبه، طرفدار داره ولی تیم بزرگ حاشیه‌های بزرگ هم داره. درسته که اینجا بهتره و راحت‌تره ولی خود امیر هم باید کارش رو بکنه و اونقدر خوب باشه که بتونه توی گل وایسه. بحثامیر نیست. هر بازیکنی آرامش و تمرکز داشته باشه می‌تونه راحت‌تر کار کنه و این به نفع خودش و تیمه!»



* رضایت از اعتماد به نفس

بحثاعتماد به نفس امیر و شروع مجددهای او موضوع دیگری است که عقاب در مورد آن صحبت می‌کند: «اعتماد به نفس که خوب بود. به هرحال توی اولین بازی، اون هم جلوی پرسپولیس، امیر خوب کار کرد و چند تا توپ پشت دفاع‌ها را گرفت و پوشش داد. بحثامیر نیست، همه گلرها باید این کار رو انجام بدن و اون هم کار خودش رو انجام داد. توی شروع مجددها هم بحثفرق می‌کنه. شما می‌گین چرا امیر شروع مجددهاش با دقت نیست و چرا مثل من اون کار رو انجام نمی‌ده. به نظر من وقتی یه گلر می‌تونه با پا و با سرعت شروع مجدد داشته باشه نیازی نیست که حتما با دست توپ رو پرتاب کنه.»



* تشکر از پرسپولیسی‌ها

بحثاولین بازی امیر در لیگ برتر آن هم در دیدار با پرسپولیس سوالی است که احمدرضا قصد دارد با جواب دادن به آن تشکری از هواداران پرسپولیس کند: «بازی حساسی بود. پرسپولیس تیم بزرگیه و بازی کردن جلوی پرسپولیس و هوادارانش سخته. این شانس امیر بود که تونست جلوی پرسپولیس بازی کنه و البته از قول من هم از هوادارهای پرسپولیس تشکر کن. سنگ تموم گذاشتن و کلی ما رو تشویق کردن. دست همشون درد نکنه.»



هر چند که می‌دانستیم احمدرضا جوابی به این سوال نمی‌دهد ولی از او در مورد پرسپولیس و ماجرای تغییرات کادر فنی پرسیدیم که در جواب گفت: «من باهات درد دلی صحبت کردم و الان هم نمی‌خوام در مورد پرسپولیس و این چیزها حرف بزنم. من همیشه گفتم که خدا جای حق نشسته و تا آخرش هم همین رو می‌گم.»



امیر که با توجه به توصیه‌های احمدرضا مدت‌هاست مصاحبه نمی‌کند با اجازه او به عنوان آخرین بازیکن تمریناتش را تمام کرد: «عقاب! حرکت آخر رو هم انجام دادم… تمومه؟»



چه عقاب که پدرش را عقاب صدا می‌کند قبل از هر چیزی از لطف هواداران پرسپولیس و تشویق‌های آنها تشکر می‌کند: «هواداران پرسپولیس خیلی منو تشویق کردن و این لطف اونها رو نشون می‌ده. به هرحال قسمت این بود که من برای اولین بار در لیگ به میدون برم و جلوی پرسپولیس بازی کنم. این برای خودم هم خیلی جالب بود و خوشحالم که تونستم کارم رو انجام بدم.»



* امیر: استرس نداشتم

هر چند که خیلی‌ها گمان می‌کنند امیر استرس داشته ولی اعتماد به نفس بچه‌عقاب مثل خود عقاب است: «نمی‌دونم چرا بعضی‌ها فکر می‌کنن که من استرس داشتم یا باید اعتماد به نفس بالاتری داشته باشم. من نه استرس داشتم و نه به اعتماد به نفس بیشتر احتیاج دارم. روحیه‌ام عالیه و به جرات بهتون می‌گم که برای بازی کردن توی سخت‌ترین مسابقه‌ها لحظه‌شماری می‌کنم.»



امیر در مورد دلیل مصاحبه نکردنش و توصیههای عقاب هم توضیح میدهد: خودتون منو میشناسین و میدونین که دنبال این حرفها نیستم. عقاب هم میگه باید تمرکز رو بالا ببریم و دنبال چیز دیگه نباشیم. همین که شما و مردم به من لطف دارین برام کافیه!