به گزارش افکارنیوز، قبل از آغاز تمرین امروز تیم فوتبال استقلال بازیکنان امید این تیم تحت هدایت سیروس دین‌محمدی در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی مشغول تمرین بودند. در این لحظات امیر قلعه‌نویی به جمع آنها اضافه شد و برای دقایقی با این بازیکنان جوان به سخنرانی پرداخت.

سرمربی تیم استقلال در ابتدای صحبت‌های خود خطاب به بازیکنان امید استقلال گفت: از شما می‌خواهم با ذکر یک صلوات خوب به حرف‌های من دقت کنید. من بازی شما مقابل پرسپولیس را دیدم و انتظار داشتم بهتر از اینها بازی کنید و ظاهر شوید. اول حرفم این را به شما می‌گویم که انسان باید هدف داشته باشد. در ابتدا هدف‌گذاری کرده و سپس با کمک خدا و اهل بیت(ع) به چیزی که می‌خواهید برسید.

وی تأکید کرد: سعی کنید اول انسان‌های خوبی برای جامعه باشید و قرار نیست همه شما مثل خسرو حیدری شوید یا حتماً فوتبالیست بزرگی شوید. برای شما مثالی می‌زنم؛ پنج سال پیش محمدهوتن به من گفت پدر آیا من فوتبالیست خوبی می‌شوم؟ به او گفتم مهم‌تر از اینکه فوتبالیست خوبی باشی این است که انسان خوبی برای جامعه باشی. شما قرار است در آینده الگوهای جوانان باشید و باید در همه رفتارها و اخلاق‌ها دقت کنید و سعی کنید به پدر و مادرتان احترام بگذارید من برای شما احترام زیادی قائلم و سعی می‌کنم عملکردتان را زیر نظر داشته باشم مطمئن باشید اگر خوب کار کنید و روی هدفتان تمرکز کنید نتیجه آن را به زودی خواهید دید.

سرمربی تیم استقلال در پایان صحبت‌هایش در حالی‌که در جمع اعضای کادر فنی این تیم برای بازیکنان امید آبی‌پوشان صحبت می‌کرد، گفت: انشالله که در ادامه راه موفق باشید و به حرف سرمربی خود گوش کنید. امیدوارم که بتوانید یک روز به فوتبال این مملکت خدمت کنید.

تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه امروز در حال برگزاری است.