فتح‌الله‌زاده را خدا زده و نیازی به زدن من نیست!

به گزارش افکارنیوز، تازه ترین حرف های علی فتح الله زاده، واکنش حسن روشن را در پی داشته. مدیرعامل سابق استقلال مدعی شده که روشن به هر طریقی می‌خواهد مرا بزند.



روشن هم به این صحبت واکنش نشان داده و می گوید: «من کی فتح الله را زدم؟ او را خدا زده و نیازی به زدن من نیست! اصلا فتح الله زاده قابل زدن نیست وگرنه می زدمش. اینها دوست دارند خودشان را مطرح کنند. به همین خاطر از این راه وارد می شوند. از دادگاه و شکایت به جایی نرسیدند، حالا این حرف ها را می زنند. مگر من چه گفتم که او ناراحت شده؟ فقط گفتم اگر فتح الله زاده بود تا الان قلعه نویی را اخراج می کرد. همانطور که بعد از دو بازی حجازی را اخراج کرد.»



روشن درباره شایعه برکناری امیر قعه نویی می گوید: «نباید امیر را اخراج کنند. مگر کشک است که با چند باخت یک مربی را برکنار کنند؟ آن فتح الله زاده بود که عشق اخراج کردن داشت و البته استفاده از سه مربی در طول یک فصل. اینها اهل اخراج نیستند. چون زورش را ندارند که قلعه نویی را برکنار کنند. پس باید از قلعه نویی حمایت کنند تا او تیم را جمع و جور کند. انشاءالله که بتواند استقلال را از این وضعیت خارج کند که البته کارش خیلی سخت است. یک مدت تیم جمع کردن راحت بود اما الان سخت است. چون انواع و اقسام مدعیان حضور دارند و همه برای قهرمانی می جنگند.»



با مصاحبه های جنجالی روشن، می گویند او مایلی کهن استقلال است. خودش این موضوع را قبول ندارد و از تفاوت هایش با مایلی کهن می گوید: کی این حرف را زده؟ من با مایلی کهن فرق دارم. حرف های من نگرانی ام را نشان می دهد. چون نگران استقلال هستم حرف می زنم. من نمی خواهم جای کسی را بگیرم اما مایلی کهن دنبال کار و جای دیگران است که انتقاد می کند و به همین خاطر می گویم که من با او فرق دارم.