طالبیان به مدال نقره قایقرانی دست یافت

به گزارش افکارنیوز، در ادامه رقابتهای قایقرانی بازی‌های آسیایی اینچئون کره‌جنوبی، صبح امروز دوشنبه احمدرضا طالبیان در فینال کایاک تک نفره ۱۰۰۰ متر آقایان و در رقابتی نزدیک با حریف ازبکستانی توانست به عنوان نفر دوم از خط پایان عبور کرده و یک مدال نقره دیگر برای کاروان ورزش ایران کسب کند.

" الکسی موچالوف " نفر چهارم جهان بود که در این رشته با ثبت زمان ۳ دقیقه و ۳۹ ثانیه و ۸۷۸ صدم ثانیه به عنوان قهرمانی دست یافت. طالبیان مسافت ۱۰۰۰ متر را با زمان ۳ دقیقه و ۴۴ ثانیه و ۱۵ صدم ثانیه طی کرد و به عنوان نایب قهرمانی دست یافت و قایقران قزاقستان هم با زمان ۳ دقیقه و ۴۷ ثانیه و ۷۱۱ صدم ثانیه در این رشته سوم شد.

مدال آوران ایران در هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی:

مدال طلا:
نجمه خدمتی(تیراندازی)، محسن محمدسیفی(ووشو)، محسن شادی(روئینگ - قایقرانی)، محمد دانشور(کایرین - دوچرخه‌سواری)، بهداد سلیمی(وزنه‌برداری)، اسماعیل عبادی(تیراندازی با کمان)، رضا یزدانی(کشتی آزاد)

مدال نقره:
نرجس امام‌قلی‌نژاد(تیراندازی)، الهه منصوریان(ووشو)، تیم تیراندازی تفنگ بادی ۱۰ متر بانوان، حمیدرضا لادور(ووشو)، تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر، کیانوش رستمی(وزنه‌برداری)، لیلا رجبی(پرتاب وزنه)، آروین معظمی گودرزی(دوچرخه‌سواری) و احمدرضا طالبیان(کایاک تک نفره)

مدال برنز:
سجاد عباسی(ووشو)، تیم روئینگ چهار نفره بانوان، سولماز عباسی(روئینگ - قایقرانی)، تیم روئینگ دو نفره مردان، تیم کامپوند مردان، حسین عسگری(دوچرخه‌سواری)

هفدهمین دوره بازیهای آسیایی از ۲۸ شهریور در اینچئون کرهجنوبی آغاز شده و تا ۱۲ مهرماه ادامه پیدا میکند. در این دوره از مسابقات ۹۵۰۱ ورزشکار از ۴۵ کشور آسیایی در ۳۶ رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با ۲۸۲ ورزشکار شامل ۲۲۴ ورزشکار مرد و ۵۸ ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.