رسایی: " کامرون مچکریم "!

به گزارش افکارنیوز، " حمید رسایی " با اشاره به فعالیت های مثبت دولت در سازمان ملل گفت: ا زدولت این سوال را داریم که چرا نسبت به سخنان دیوید کامرون سکوت کرد و وقتی آقای روحانی پشت تریبون سازمان ملل قرار گرفت، پاسخ درخوری به کامرون نداد.

این نماینده مجلس با ابراز خوشحالی از اقدام دیوید کامرون اعلام کرد: کامرون مچکریم! و به خاطر این مچکریم که وی ماهیت پلید خود را به راحتی به مردم ایران نشان داد و مشخص کرد برخی رسانه‌ها در داخل ایران تا چه اندازه وابسته و خائن‌اند که دیدار آقای روحانی و کامرون را به عنوان یک اقدام بی‌سابقه پوشش میدهند ولی وقتی توهین نخست وزیر انگلیس را می‌بینند سکوت می‌کنند.


وی افزود: ما اگر می‌خواستیم میلیون‌ها دلار خرج کنیم، تا به مردم خودمان ثابت کنیم که در کشورمان رسانه‌های خائن داریم و این‌ها مدافع حقوق مردم نیستند، نمی‌توانستیم.

وی در توضیح اینکه کدام رسانه‌ها مشی خیانت به مردم را در پیش گرفته‌اند، اظهار داشت: این رسانه‌ها عمدتا به اصطلاح اصلاح‌طلب هستند، که در سر سپردگی به غرب یک روند افراطی دارند.

رسایی با بیان اینکه سگ زرد برادر شغال است، گفت: ۳۵ سال ظلمی که انگلیسی‌ها بعد از انقلاب و همچنین قبل از انقلاب به مردم کشور و آئین ملی آنها کردند، کافی است تا ما به آنها احساس نیاز نکنیم تا اینکه شاهد باشیم کامرون به فاصله چند ساعت پشت تریبون به دولت و مردم ایران توهین کند.

رسایی در پایان تصریح کرد: مردم در حال فراموش کردن خیانتهای انگلیس بودند، ولی اقدام کامرون باعث شد تا وی ماهیت روباهصفتانه خود را نشان دهد و از این بابت از او متشکریم.