«ولی بروسلی» دستگیر شد

به گزارشافکارنیوز،سرهنگ سیدعباس نازرفتار با اعلام خبر دستگیری سرکرده باند موادفروشان جنوب پایتخت اظهار داشت: با توجه به گزارشات واصله در خصوص توزیع مواد مخدر در جنوب شهر توسط باندی به سرکردگی فردی معروف به «ولی بروسلی»، دستگیری وی در دست اقدام قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد که باندی که سرکردگی آن در اختیار ولی بروسلی قرار داشت، در جنوب تهران و در محدوده خیابان هاشمی و یادگار امام، اقدام به توزیع و فروش مواد مخدر می‌کنند.

رئیس کلانتری ۱۰۸ نواب ادامه داد: عوامل تجسس و اطلاعات، در بررسی‌های تکمیلی خود متوجه شدند که علی بروسلی، اقدام به اجاره زیرزمینی در محله هاشمی کرده و در آن مکان که به پاتوقی برای دیگر خلافکاران تبدیل شده، اقدام به فروش مواد نیز می‌کند.

نازرفتار تاکید کرد: پس از انجام تحقیقات تکمیلی، دستگیری این فرد در دستور کار قرار گرفت و ماموران برای دستگیری وی، به مخفیگاه وی اعزام شدند؛ پس از مراجعه ماموران به محل اختفای ولی بروسلی، ماموران موفق به دستگیری دو نفر شدند که در حال فروش مواد مخدر بودند که با هماهنگی دادسرای ناحیه ۲۱، سریعاً دستگیر شده و برای دستگیری ولی بروسلی در همان محل مورد بازجویی قرار گرفتند و ۵۳.۴۴ گرم مواد از نوع شیشه با لفافه از مخفیگاه وی کشف شد.

وی افزود: در بازجویی به عمل آمده مشخص شده که یکی از این افراد به نام سامان ۳۴ ساله، به عنوان کارگر ولی بروسلی در محل مذکور، فعالیت داشته و فرد دیگر مشتری و خریدار بوده است.

رئیس کلانتری ۱۰۸ نواب تاکید کرد: سامان در همان لحظات اول پس از دستگیری به ماموران عنوان کرد که حاضر است برای دستگیری ولی بروسلی با آن‌ها همکاری کند؛ لذا در تماس با فردی به نام پیمان که تامین مواد مخدر از نوع شیشه را بر عهده داشت، از وی خواست تا سریعاً ۳۰ گرم شیشه برای یکی از مشتریان بیاورد.

نازرفتار با بیان اینکه پیمان و ولی بروسلی در مدت کوتاهی در محل قرار صوری حاضر شدند، گفت: پس از قطعی کردن قرار صوری با پیمان، وی به همراه ولی بروسلی در محل ملاقات حاضر شد و در حالی که قصد ورود به محل ملاقات را داشت، در یک اقدام غافلگیرانه هر دو متهم دستگیر شدند و از آن دو، ۲۸ گرم شیشه با لفافه کشف و ضبط شد که متهمان برای تحقیقات بیشتر و تخصصیتر در اختیار ماموران پایگاه هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب قرار گرفت.