خبر خوش فیفا برای تیم‌هایی که ملی‌پوش دارند

به گزارش افکارنیوز، روابط بین الملل فدراسیون فوتبال با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که در تاریخ ۲۴ سپتامبر۲۰۱۴(۲ مهرماه ۹۳)، فیفا نامه ای را به فدراسیون فوتبال در رابطه با لیست بازیکنان تیم ملی فوتبال که در مرحله نهایی جام جهانی برزیل حضور داشته اند، ارسال کرده است. در این نامه جدولی از سوی فیفا ارسال شده که مدت زمان قرارداد این بازیکنان با باشگاههایشان از دو سال منتهی به جام جهانی(جولای۲۰۱۲) تا مسابقات جام جهانی(جولای ۲۰۱۴) اعلام شده است.


فدراسیون جهانی فوتبال - فیفا از فدراسیون ایران خواسته است تا مدت زمان قرارداد این بازیکنان را با باشگاهها طبق جدول ارسالی تایید کند.


این جدول توسط فدراسیون فوتبال از طریق فکس و ایمیل به باشگاههایی که در لیست نهایی تیم ملی دارای بازیکن بوده اند، ارسال شده است. ضمن اینکه روابط بین الملل فدراسیون فوتبال پس از تماس با نمایندگان باشگاهها توضیحات لازم را در این رابطه ارائه کرده است.


بر همین اساس پس از تایید مدت قرارداد بازیکنان و انجام اصلاحات احتمالی توسط باشگاهها، تاییدیه نهایی توسط فدراسیون فوتبال به فیفا جهت محاسبه دقیق مبلغ پرداختی به هر باشگاه ارسال خواهد شد.