دلخوری قلعه‌نویی از چند بازیکن آبی‌پوش

به گزارش افکارنیوز، اینکه چرا امیر قلعه نویی در این برهه حساس مدام به انتقاد از ملی‌پوشان خود که جزو بازیکنان کلیدی تیم هم محسوب می‌شوند پرداخته، برمی‌گردد به افت فاحشی که تعدادی از آنها در این هفته‌ها داشته‌اند، نکته‌ای که از چشمان کادرفنی و سرمربی دور نمانده و در این بین اخباری نیز به گوش آنها رسیده که چندان به مذاق‌شان خوش نیامده است.



تنها بازیکن ملی‌پوش استقلال که گفته می‌شود رضایت کادرفنی را جلب کرده هاشم بیگ‌‌زاده است، بازیکنی که در این هفته‌ها به عنوان آچار فرانسه در چند پست برای استقلال بازی کرده و خوب هم بوده و اتفاقاً مقابل ذوب‌آهن هم گلزنی کرد.



اما بقیه ملی‌پوشان در این هفته‌ها نه زیاد خوب کار کرده‌اند و نه اینکه گره‌ای از مشکلات را بازکردند تا انتقادات سر جای خود بماند تا جایی که شنیدیم پشت‌پرده این دلخوری‌ها برمی‌گردد به اتفاقات بیرون فوتبال.



گفته می‌شود در روزهای اخیر قلعه نویی با به زبان آوردن این موضوع که ملی‌پوشان استقلال به جای تمرکز روی تمرینات خود، ذهنشان را روی بیزینس، ساخت و‌ ساز و… متمرکز کرده‌اند به نوعی پشت‌پرده دلخوری‌هایش را علنی کرده است.



گویا یکی، دو نفر از ملی‌پوشان در حال حاضر روی یک پروسه ساختمانی چند میلیاردی کار می‌کنند که بیشتر افکار آنها را به خود درگیر کرده است.



البته قلعه نویی برخی از بازیکنان را با اسم خطاب کرده و گیر عدم تمرکز را مستقیما به آنها گفته. او به دروازه بان تیمش گفت: «آقای فروزان به جای اینکه اینقدر مصاحبه کنی، به فکر گل نخوردن باش. فقط هم دنبال مصاحبه و ادعا کردن هستی که می خواهم به تیم ملی برسم و بهترین دروازه بان ایران شوم. با حرف زدن به کجا می خواهی برسی؟»



قلعه نویی از صادقی هم اینگونه انتقاد کرد: آقای صادقی تو در جام جهانی بازی کردی ولی اینجا یک بازیکن معمولی هر کاری دلش می خواهد در محوطه جریمه ما انجام می دهد. انگار هنوز در فکر جام جهانی و سواحل برزیل هستی.