پشت پرده سفر ناگهانی کی روش چه بود؟

به گزارش مشرق، کارلوس کی روش چندی پیش عازم امارات متحده عربی شد تا با همسرش که قرار بود در دوبی منتظرش باشد، به ایران بازگردد. این خبر، از سوی مقامات رسمی فدراسیون اعلام شد و در رسانه ها نیز منتشر شد؛ اما واقعیت این سفر ناگهانی چه بود؟
براساس اخبار دریافتی، در آن هنگام، همسر سرمربی پرتغالی در برزیل به سر می برده و اساسا در دوبی حضور نداشته است. وی که اهل برزیل و ساکن در ریودوژانیرو است، نه تنها به دوبی سفر نکرده که بنایی برای اقامت در ایران هم ندارد.
وی که همسر سوم کارلوس کی روش است، بیشتر در برزیل زندگی می کند و قرار هم نبوده به ایران بیاید. دو فرزند وی نیز در آن زمان، در دو قاره متفاوت(افریقا و امریکا) به سر می برده اند و امکان حضورشان در خلیج فارس وجود نداشته است. اما چه چیز موجب می شود تا به ناگاه، این خبر منتشر شود؟ آیا اتفاقی در ورای این اخبار در حال روی دادن است که افکار عمومی بی اطلاع هستند و باید منتظر ماند تا در آینده نه چندان دور، شوک دیگری به افکار عمومی وارد شود؟
اخبار دریافتی حکایت از این دارد که سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران، بعد از عزیمت به دوبی، از آنجا راهی وین، پایتخت اتریش می شود. اینکه در این سفر بی سر و صدای خود با چه کسانی و در چه ارتباطی دیدار داشته، تا کنون خبری رسمی منتشر نشده است. البته نباید فراموش کرد کی روش با فدراسیون فوتبال دچار مشکلات مالی متعددی است. از سوی دیگر، انتظارات و نیازهای فنی وی نیز تا کنون برآورده نشده که همین، موجب کدورت و تیرگی روابط مسئولان فدراسیون و وی شده است.
این اتفاقات در حالی روی می دهد که بسیاری از آگاهان، دامنه اختلافات میان طرفین را بیشتر از برآورد رسانه ها می دانند. آنها معتقدند کی روش در آینده ای نه چندان دور، از تیم ملی ایران جدا خواهد شد. آنها سفر اخیر مرد پرتغالی را هم در این راستا تحلیل می کنند و عنوان می دارند که بایستی در انتظار اخباری در آینده نه چندان دور بود که بار دیگر فضای فوتبال را متاثر خواهد کرد.