گرگی در لباس میش. البته انگار کاریکاتوریست گلف نیوز فراموش کرده که چهره واقعی نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدت‌هاست که حتی برای حامیانش هم نمایان شده و خبری از لباس ظاهری میش هم نیست.(Gulf News)

رئیس جمهور اوکراین می گوید این کشور تا سال ۲۰۲۰ به یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا مبدل خواهدشد. اما مساله اینجاست که مسئولان این کشور حتی پول تمیز کردن خیابان های پایتخت را هم ندارند. چه برسد به عضویت در یک اتحادیه بزرگ.(The Moscow Times)
سایه خونین داعش و حلزون سازمان ملل. عملکرد کند و غیرقابل دفاع سازمان ملل در مقابل جنایت‌های داعش، سوژه کاریکاتوریست عرب نیوز شده است تا با حروف لاتین نماد داعش بازی کند و با علامت‌های سئوال و تعجب، موضع سازمان ملل را مورد نقد قرار دهد.(Arab News)
در نیویورک هم مردم از داعش می ترسند و اوباما همانند یک فاتح تلاش می کنند نقش بتمن را برای نجات آمریکایی‌ها بازی کند.(Chattanooga Times Free Press)
جنبش ۹۹ درصد اکنون زیر چتر یک درصدی ها است. این جریان در حالی خود را در وضعیت بحرانی می‌بینید که سرمایه‌داران با استفاده از کارتل‌های اقتصادی فشار بیشتری به مردم عادی می آورند.(Cagle)
قرار است آمریکایی ها در سه پایگاه در عراق نیرو مستقر کنند. اما چه‌کسی‌است که نداند آمریکا همه این کارها را برای بازگشت به خاورمیانه انجام می‌دهد.(Townhall)
ابولا، داعش و روسیه، سه چالشی که اوباما در یک جمله از آن‌ها نام برده‌است. دولتی که ادعای کدخدایی دهکده جهانی را دارد، این روزها تبدیل به کلانتری شده‌است که به روی همه هفت‌تیر می‌کشد.(Lattuf)

این هم یک نگاه متفاوت به سخنرانی اوباما در مجمع عمومی و در مورد ابولا.(Cartoon Movement)