«یوسف پیامبر(ع)» در ماه رمضان روی پرده سینما

فرج الله سلحشور كارگردان در گفت و گو با فارس گفت: نسخه سينمايي از سريال يوسف پيامبر آماده كرديم كه به تازگي پروانه نمايش آن صادر شده است. سريال يوسف پيامبر تفسير سوره يوسف بود اما نسخه سينمايي يوسف پيامبر مخلص كلام قرآن كريم و قصه حضرت يوسف است كه در زمان ۱۳۵ دقيقه آماده نمايش شده و قصد داريم در ماه مبارك رمضان در سينماهاي كشور آن را به نمايش درآوريم.
وی در ادامه درباره زمان این فیلم سینمایی توضیح داد: زمان کار کمی بالاتر از حد معمول فیلم‌هایی سینمایی ایرانی شده است، اما این زمان بالا در بسیاری از کارهای تاریخی در دنیا دیده می‌شود و به نظر می‌رسد باید برای آثار مذهبی ودینی دوستان امتیازاتی در نظر بگیرند و آن‌را با آثار لوده و کمدی یکسان ندادند و قیاس نکنند.
سلحشور در ادامه افزود: تدوين و صداگذاري به ترتيب توسط حسين زندباف و رضا دلپاك انجام شده و از موسيقي پيمان يزدانيان كه براي مجموعه ساخته بود با ميكس جديد استفاده كرديم. هنوز با دفاتر پخش براي پخش فيلم سينمايي يوسف پيامبر(ع) به نتيجه قطعي نرسيدهايم اما قصد داريم آن را درماه مبارك رمضان به نمايش بگذاريم و اميدواريم مخاطبان همانگونه كه از مجموعه يوسف پيامبر(ع) استقبال كردند، از فيلم سينمايي آن نيز استقبال كنند و به تماشاي آن بنشينند.