حملات پهپاد ها به مراکز داعش

به گزارش افکارنیوز، یک منبع وابسته به پلیس الانبار اعلام کرد: تروریست های داعش در منطقه الدولاب در هیت در غرب الرمادی مسلط شدند و مرکز پلیس را در شرق هیت منفجر کردند.

هلاکت ۱۱ تروریست در حملات بالگردها ارتش عراق


منابع امنیتی در استان صلاح الدین از هلاکت یازده تروریست داعش در حملات هوایی بالگردهای ارتش عراق به داعش در الضلوعیه خبر دادند و افزودند: داعشی ها با عشایر الجبور در منطقه احباب تل الذهب در الضلوعیه درگیر شدند که در این درگیری ها سه نفر از عشایر الجبور کشته شدند.

این منابع بیان کردند: عملیات پاکسازی الضلوعیه نیازمند حضور نیروهایی است که از سامراء آمده اند و نیز داوطلبان از عشایر البو فراج و تسلط بر پل الحویجه دارد.

حملات پهپاد ها به مراکز داعش


در شمال تکریت پهبادها مراکز داعش را در بیجی هدف قرار دادند و ۱۴ تن از آنها را به هلاکت رساندند.

طرح امنیتی ویژه در بغداد


از سوی دیگر سعد معن سخنگوی عملیات بغداد اعلام کرد: نیروهای امنیتی در بغداد شروع به اجرای طرح امنیتی برای حمایت از بغداد در روزهای عید قربان کرده اند و بر این اساس پایتخت به مناطق مختلف تقسیم شده اند. برخی جاده های منتهی به بوستان ها و پارک ها برای حفظ سلامت شهروندان بسته شده است.

وی بیان کرد: نیروهای پلیس سه خودرو بمب گذاری شده در منطقه القادسیه در تکریت را منهدم کردند. همچنین در منطقه ناظم در ذراع دجله محاصره نیروهای از تیپ اول لشگر یکم از سوی نیروهای پلیس شکسته شد.

فرار از شرارت داعش


منابع عراقی در الانبار از فرار صدها خانواده از برخی از شهرهای الانبار به سبب حضور داعش خبر دادند.

انفجار ۲۰ منزل در البوعیثه


وسام الحردان رئیس کنگره بیداری عراق گفت: تروریست ها داعش بیش از بیست منزل را در منطقه البوعیثه در شمال الرمادی در دو هفته قبل بمب گذاری کرده اند. این منازل به نیروهای شورای بیداری و نیروهای امنیتی و کسانی که از دستورات آنها سرپیچی کرده اند تعلق دارد.

وی از همکاری قوی نیروهای امنیتی و شورای بیداری و تسلط آنها بر مناطق ذراع دجله، الضابطیه و منطقه ۲۸ در الکرمه از توابع فلوجه در الانبار خبر داد و به تلفات سنگین تروریست ها اشاره کرد.

خانواده های فقیر طعمه داعش

عدنان ضاحی عضو شورای الانبار از اقدام داعش علیه خانواده های فقیر و تلاش برای جذب فرزندان خانواده های فقیر برای شرکت در اقدامات جنایتکارانه آنها پرده برداشت.

هلاکت ۱۵ تروریست در حدیثه

شیخ لطیف یوسف النمروای یکی از شیوخ حدیثه گفت: عشایر منطقه الطرابشه پانزده تروریست را که قصد نفوذ به حدیثه را از شهر هیت داشتند به هلاکت رساندند. آمادگی کاملی از سوی عشایر برای آزادی شهر هیت وجود دارد.

حملات هوایی تشدید شود


موفق الربیعی عضو کمیسیون امنیت و دفاع مجلس عراق از حیدر العبادی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق خواست که حملات هوایی به مراکز داعش را تشدید کند زیرا این حملات موثر است.

وی تاکید کرد: حملات هوایی امکان پیشروی نیروهای امینت، عشایر و مردمی را فراهم می کند. طی هفته گذشته ۲۰ درصد حملات هوایی انجام شد که این حملات باید زیاد تر شود.

۳هزار ترکمن مهیای مقابله با داعش


نهله الهبابی عضو تشکل ترکمن ها در پارلمان عراق گفت: سه هزار ترکمن در قالب نیروهای مردمی برای آزاد سازی موصل از لوثداعش ثبت نام کرده اند. این افراد به اردوگاه النعمانیه در واسط اعزام شده اند تا آموزش نظامی لازم را ببینند. روزهای آینده شاهد افزایش تعداد داوطلبان برای آزادی مناطق موصل از داعشی ها خواهیم بود.

تکفیری‌ها پزشکان مخالف را می‌کشند


عبدالکریم المهنا عضو شورای اعیان موصل بیان کرد: تروریست های داعش سیف محمد طارق پزشکی که با درمان داعشی ها مخالفت کرده بود را کشتند. داعشی در روز روشن اقدام به قتل می کنند.

شیخ محمود المرضی فرمانده انقلابیون بیداری الکرمه اعلام کرد: تروریست های داعش سیگار فروشی ها را در الکرمه به آتش می کشند و صاحبان مغازه های سیگار فروشی را ۸۰ ضربه شلاق می زنند. ساکنان الکرمه از جنایات تروریست ها رنج می برند.

درخواست از عشایر برای قیام علیه داعش


حسن شویرد عضو کمیته عشایر عراق گفت: از همه عشایر عراق می خواهیم که در همه مناطق کشور علیه داعش قیام کنند و این گروه های تفکیری را از خاک عراق بیرون کنند.

هماهنگی موثر نیروهای امنیتی و عشایری در الضلوعیه


حمید الشویش رئیس شورای الضلوعیه از آمادگی مردم این منطقه برای آزادی کلیه مناطقی که داعش در آن وجود دارد خبر داد و افزود: هماهنگی نیروهای امنیتی و عشایر در آزاد سازی الضلوعیه از تروریسم نقش به سزایی داشته است.

انفجار ۱۲۰ منزل در شرق الرمادی


عذال الفهداوی عضو شورای استان الانبار نیز گفت: تروریست های داعش ۱۲۰ منزل را در منطقه الجزیره در شرق الرمادی منفجر کرده اند.