خودمان بلیت خریدیم و به تهران آمدیم!

به گزارش افکارنیوز، میثم حسینی در مورد شکست پرسپولیس مقابل سپاهان، مشکلات سرخپوشان برای بازگشت به تهران، ناراحتی‌اش از شرایط موجود و … صحبت‌های زیر را انجام داد:

ابتدا در مورد باخت پرسپولیس به سپاهان صحبت کن.


اصلاً خوب بازی نکردیم و مستحق باخت بودیم. شانس آوردیم که فقط یک گل خوردیم. ما ۹۰ دقیقه دفاع کردیم و حتی یک حمله هم روی دروازه حریف نداشتیم.

در صحنه گل سپاهان نمی‌توانستی روی سَر خلعتبری ضربه سر بزنی؟


من قبل از گل چند توپ را رد کردم و به جای دیگر بازیکنان هم ضربه سَر زدم، در صحنه گل توقع داشتم که بنگر یا اومانیا روی توپ برگشتی یک نوک پا به توپ می‌زدند تا گل نمی‌خوردیم.

حواستان به خلعتبری نبود؟


نمی‌دانم خلعتبری از کجا پیدایش شد و با آن قد ضربه سر زد! ای کاش زودتر گل می‌خوردیم، کاش تک به تک شریفی گل می‌شد. در مجموع روز خوبی نداشتیم. هافبک‌های سپاهان خیلی خوب بودند و به هدفشان هم رسیدند.

خوشحالی بعد از بازی خلعتبری هم زیاد به مذاق هواداران پرسپولیس خوش نیامد…


هر بازیکنی دوست دارد تیمی که در آن بازی می‌کند برنده شود، شاید اگر من هم جای خلعتبری بودم این کار را انجام می‌دادم هرچند از سپاهان خوشم نمی‌آید.

پرسپولیس به صورت زمینی به اصفهان رفت، این مسئله در باخت شما اثری داشت؟


اینکه ما ۷ ساعت در راه بودیم یک طرف، اما مشکل اصلی برای برگشت بود.

چطور؟


وقتی بعد از بازی به فرودگاه رفتیم دیدم بلیت نیست! دقیقاً چهار ساعت در فرودگاه معطل بودیم ولی معلوم نبود چه خبر است. قرار بود پرواز ما ساعت ۲۲:۴۰ باشد اما خبری از پرواز نبود به خاطر همین من و چند بازیکن خودمان بلیت خریدیم و به تهران آمدیم، بقیه هم با پرواز، بامداد به تهران برگشتند.

فکر می‌کنی اردوی کیش به پرسپولیس کمک کند؟


نمی‌دانم چه بگویم اما سالی که نکوست از بهارش پیداست. ما از اول لیگ خوب نبودیم، نه شرایط مالی خوبی داریم و نه شرایط تیمی خوب. متأسفانه تیم مثل فصل گذشته شرایط خوب و جایگاه خوبی ندارد. اگر هم بهتر شویم دائمی نیست و موقت است.

چرا؟

ما اگر چند برد متوالی هم بیاوریم باز شکست می‌خوریم. متأسفانه ما وقتی به تیم‌هایی مانند سپاهان می‌رسیم قدرت برنده شدن نداریم.


فکر می‌کنی با جذب چند بازیکن در نیم فصل وضعیت بهتر شود؟ به نظرت پرسپولیس در چه پست‌هایی به بازیکن نیاز دارد؟


آقایان می‌گویند در دفاع چپ بازیکن می‌خواهند، انگار مشکل تیم دفاع چپ است، مگر هافبک‌ها و مهاجمان ما خوب هستند که تیم دفاع چپ می‌خواهد؟ این یعنی به من که تنها دفاع چپ تیم هستم اعتمادی وجود ندارد، اگر اینطور است چرا در بازی با سپاهان من را از دقیقه ۳۰ از روی نیمکت بلند می‌کنند و می‌گویند گرم کن!

از نیمکت نشینی ناراحت هستی؟


مگر ما استقلال خوزستان را نبردیم، چرا به ترکیب تیم برنده دست زدند؟ چرا باید در بازی حساسی مثل سپاهان که مهاجمان سرعتی و دریبل زن دارد روی نیمکت بنشینم؟ متأسفانه در تیم ما هر کسی قهر کند بازی می‌کند. کاش من هم این کارها را بلد بودم، البته می‌خواهم از این به بعد از این کارها یاد بگیرم.

بیشتر توضیح می‌دهی؟


این چیزها در تیم ما وجود دارد، من هیچ‌وقت اعتراض نکردم و سرم همیشه پایین بوده ولی ظاهراً دیواری کوتاه‌تر از من پیدا نمی‌شود. ما استقلال خوزستان را بردیم اما گفتند دفاع چپ می‌خواهیم انگار هر بازی از دفاع چپ گل می‌خوریم. چرا وقتی با پای مصدوم برای پرسپولیس بازی کردم کسی حرفی نزد؟

مگر مصدوم هستی؟


۶ ماه است که با مصدومیت تمرین و بازی می‌کنم، آشیل پایم نابود شده و همین روزها مثل مهرداد پولادی باید یک سال در بیمارستان و خانه باشم. با این شرایط با آمپول و قرص و با تمام وجود برای پرسپولیس بازی کردم و هیچ‌وقت کم‌فروشی نکردم. وجدانم قبول نمی‌کرد بخواهم در این شرایط حساس پرسپولیس را تنها بگذارم اما می‌بینید با من چه رفتاری می‌کنند. این رفتارها آدم را سرد می‌کند. سلامتی برای من مهمتر است و من هم باید به این مسئله برسم.

از درخشان ناراحتی؟


حرف من این است چرا هربازیکنی که در تیم ما قهر می‌کند سریع به ترکیب اصلی می‌رسد؟! مگر همچین چیزی می‌شود؟

ممکن است با این حرف بعضی از بازیکنان از تو ناراحت شوند…


اصلاً بازیکن مقصر نیست، بازیکن دوست دارد بازی کند ولی باید عدالت رعایت شود و هرکسی که در تمرین خوب است بازی کند به این صورت تیم هم موفق می‌شود. من به رضا نورمحمدی هم گفتم که مشکلی با او ندارم چون مربی تصمیم‌گیرنده است اما باید ملاک در ترکیب قرار گرفتن تمرین باشد. با این شرایط می‌روم و به بهبود مصدومیتم می‌رسم چون باید آینده‌ام را تضمین کنم.

حرفی باقی‌مانده؟


زمانی که در استقلال بودم دعوایی بین جباری و کرار پیش آمد که همه در جریان آن هستند. هیچوقت یادم نمیرود جباری گفت تا زمانی که این اجنبی (کرار) در تیم باشد من نمیآیم. مظلومی که همه میگفتند ترسو است کم نیاورد و گفت جباری را نمیخواهد، مجتبی هم بعد از چهار روز با گل و شیرینی به تمرین آمد. یک تیم روی کاکل یک نفر نمیچرخد بلکه باید یکدل باشیم. الان مگر نفت تهران چیزی دارد ولی چون متحد و یکدل هستند نتیجه میگیرند یا همین سپاهان کلی نقاط ضعف دارد اما یکدل هستند.