به گزارش خبرگزاري فارس از شيراز، حيدر بهرامي صبح امروز در مراسم تشييع يكي از شهداي ۱۵ ساله گمنام دفاع مقدس كه در آستانه هفتم تير ماه سالروز شهادت آيتالله بهشتي در مقابل اداره كل منابع طبيعي و آبخيزداري استان فارس برگزار شد، اظهار داشت: براي مقابله با جنگ نرم نياز به جهاد اكبر و اصغر از طريق مسير راه شهدا و جانبازان داريم.
بهرامی خاطرنشان کرد: هشت سال دفاع مقدس دارای فرهنگ است که باید در فرهنگ عام نفوذ کند و در آن مخلوط شود.
وی با اشاره به اینکه فرهنگ دفاع مقدس مکتب امام راحل است، افزود: همان‌گونه که اسلام با عاشورا قابل درک است، انقلاب اسلامی نیز با دفاع مقدس مفهوم و معنا پیدا می‌کند.
مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس اضافه کرد: انقلاب اسلامی از بدو پیروزی شاهد فراز و نشیب و توطئه‌های فراوانی از سوی استکبار بوده است.
بهرامی تصریح کرد: توطئه‌های کردستان، کودتای نوژه، ترور، کشتار، اشغال افغانستان و عراق برای جلوگیری از حضور انقلاب اسلامی در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی بین‌المللی بوده است.
وی در ادامه جنگ تحمیلی را از دیگر توطئه‌های دشمنان برشمرد و گفت: با اعلام امام راحل مبنی بر قیام علیه متجاوز بعثی، تمام آحاد جامعه از پیر و جوان لباس قمر بنی هاشم که همان لباس رزم بود بر تن کرده و مدت هشت سال در برابر تجاوز استکبار ایستادگی و مقاومت کردند.
مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: اخلاص، بصیرت، آگاهی و درک بالای شهدا آنان را در جوار خداوند محشور کرده است.
بهرامی اظهار داشت: رمز و بقای جمهوری اسلامی شهدا هستند چراکه با اخلاص در برابر ترفندهای دشمنان انقلاب اسلامی مقاومت کرده و باعثپیروزی جمهوری اسلامی شده‌اند.
وی اضافه کرد: دست‌یابی ایران اسلامی به فناوری‌های هسته‌ای و علمی مدیون خون شهدا و ایثارگری رزمندگان در دفاع مقدس است.
در پايان يكي از شهداي ۱۵ ساله دفاع مقدس كه در ۱۹ تيرماه سال ۶۴ در مناطق عملياتي به شهادت رسيده بود پس از گذشت ۲۶ سال، از مقابل اداره كل منابع طبيعي و آبخيزداري استان فارس تشييع و به زادگاهش زرقان منتقل شد.