بازگشت مجری زن محبوب به تلویزیون + عکس

به گزارش افکارنیوز، اینمجریپیشکسوت تلویزیون از آمدنش به تلویزیون و فعالیت در ژانر کودک اظهار خوشحالی کرد و گفت: «آبی‌تراز رویا» یک کار تلفیقی برا ی کودکان است که در ۲۶ قسمت ۱۳ دقیقه‌ای طراحی شده است. مراحل دکوپاژ این برنامه انجام شد‌ه و بخش تصویر سازی آن نیز در حال انجام است که فکر می‌کنم تا اول فروردین ماه سال ۹۴ در عید نوروز بتوانیم با بچه‌ها همراه شویم.

وی خاطرنشان کرد: خیلی خوشحالم که برای شبکه پویا و بچه‌ها برنامه می‌سازم و مشتاقم که نتیجه کارم را ببینم‌. امیدوارم بچه‌ها از من راضی باشند. اصولا کار کردن با بچه‌ها لذت‌بخش است و من خیلی خوشحالم که دوباره با آنها همراه می‌شوم.

خامنهدرخصوص طرح اصلی «آبی‌تر از رویا» توضیح داد: یک سال و نیم است که متن این کار را در دست دارم و چندین بار بازنویسی شده است. ابتدا قرار بود ۵۰ درصد از این کار انیمیشن باشد اما به خاطر مقوله‌ی بودجه و زمان‌بر بودن کار، در نهایت تصمیم گرفتیم ۳۰ درصد آن به شکل انیمیشن طراحی شود و مابقی به شکل قصه بیان شود. امیدوارم با بهبود شرایط مالی تا اول فروردین سال جدید به شبکه پویا بیاییم.

«آبی‌تر از رویا» تلفیقی از انیمیشن و قصه است که مسئولیت بخش انیمیشن آن را مهرداد شیخان و تهیه‌کنندگی آن را افسانه مهربانی برعهده دارد. مهران آزاده از کارگردانان با سابقه تلویزیون کارگردانی تلویزیونی «آبی تر از رویا» را عهده‌دار است.

او اضافه کرد: برای طرح «آبی‌تر از رویا» ماه‌ها فکر کردم و با روانشناسان مختلف صحبت کردم تا در نهایت این برنامه را در دوبخش مهارت‌های فردی و اجتماعی برای بچه‌ها آماده کردیم که بیشتر جنبه آموزشی دارد.

این مجری قدیمی در پایان اظهار کرد: امیدوارم بچهها از جدیدترین اجرایم در تلویزیون لذت ببرند و مثل سابق با من همراه شوند. همچنین جا دارد از شبکه پویا تشکر کنم؛ چراکه این شبکه علیرغم داشتن مشکلات مالی از ما حمایت کرد و امیدوارم که کار در نهایت نتیجه خوبی داشته باشد.