به گزارشافکارنیوز،سرهنگ محمدحسین حمیدی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور محدودیت‌ و ممنوعیت‌های ترافیکی پایان هفته را این چنین اعلام کرد:

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۲۳ مهرماه الی ساعت یک بامداد روز شنبه مورخ ۲۶ مهر از محورهای هراز، فیروزکوه، کرج - چالوس، قزوین - رشت، تهران - سمنان - مشهد و بالعکس است.

محور کرج - چالوس

تردد انواع تریلر و کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس کماکان ممنوع است؛ همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه مورخ ۲۵ مهر الی یک بامداد روز شنبه مورخ ۲۶ مهرماه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و از ساعت ۱۷ روز جمعه مورخ ۲۵ مهر ماه الی یک بامداد روز شنبه مورخ ۲۶ مهر ماه با اعلام مأمورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن‌آباد(دزبن) به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

محور هراز

تردد کلیه تریلرها از این محور کماکان ممنوع است؛ همچنین تردد کلیه کامیونها و کامیونت‌ها به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه، جمعه مورخ ۲۵،۲۴، ۲۳ مهر ماه از محور هراز ممنوع است.

محور فیروزکوه

تردد کلیه تریلرها به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ الی ۲۴ روز جمعه مورخ ۲۵ مهرماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.»

سرهنگ حمیدی تصریح کرد: رانندگان وسایل نقلیه‌ای که در طول مسیر دارای محدودیت در حرکتند، موظفند به نحوی برنامه‌ریزی و تردد نمایند که قبل از ساعت اجرای محدودیت از جاده عبور کنند در غیر این صورت از حرکت آنان جلوگیری به عمل می‌آید.

وی گفت: رانندگان وسایل نقلیه باربری و حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی هنگامی که فاقد بار هستند در محورهایی که محدودیت تردد کامیون‌ و کامیونت‌ و تریلر اعمال می‌شود مجاز به تردد نیستند.

لازم به ذکر است مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰،۸۸۲۵۵۵۵۵(ده خط) به طور شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راههای کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان عزیز کشورمان است.