۲۵ میلیارد از انتخابات بدهی داریم

به گزارش افکارنیوز، عبدالرضا رحمانی‌فضلی دقایقی پیش در جلسه‌ی شورای اداری شهرستان مشگین‌شهر گفت: ۲۵ میلیارد ریال از انتخابات گذشته به عوامل اجرایی بدهی داریم، به طوری که باید این میزان بدهی را به عوامل اجرایی پرداخت کنیم که قول این موضوع را داده‌ایم که در آینده‌ نزدیک این موضوع را عملی کنیم.

وی اظهار کرد: اگر این میزان مبلغ پرداخت نشود ما نباید انتظار همکاری عوامل اجرایی در انتخابات را داشته باشیم.

وزیر کشور بیان کرد: من یک سابقه‌ تجربی و تعریف ذهنی از مشگین‌شهر دارم، به طوری که سوابق تاریخی این شهرستان مثال‌زدنی بوده و این شهر پیشرفت خوبی نسبت به گذشته داشته است، اما به هر حال کم و کاستی‌هایی وجود دارد، به طوری که وقتی وارد شهر شدم مشگین‌شهر را روستا شهر معرفی کردم به این دلیل که برخی موارد در این شهر رعایت نشده بود.

رحمانی‌فضلی با انتقاد از عملکرد شهرداری مشگین‌شهر گفت: متاسفانه نظافت شهر درخور شأن و شایسته این شهر نبود، حداقل در شهری همچون مشگین‌شهر باید شهرداری به وظایف خود آگاه‌ باشد و در جهت عمران و آبادانی شهر قدم بردارد.

جنبه توریستی مشگین‌شهر قوی است

این مسئول در ادامه‌ سخنان خود گفت: شهرستان مشگین‌شهر از جنبه‌ توریستی بسیار قوی است که باید به آن توجه‌ی ویژه‌ای داشته باشیم.

وی ادامه داد: من از استاندار اردبیل تقاضا دارم که برای شهرستان مشگین‌شهر یک طرح توسعه کامل و جامعی را در نظر بگیرد و با دعوت از سرمایه گذاران بخش خصوصی زمینه‌ پیشرفت این شهرستان را فراهم کنند.

وزیر کشور تصریح کرد: دولت نیز در این مورد کمک خواهد کرد به طوری که با نصف کردن سود و هزینه باید با همدیگر مشارکت داشته تا این شهر را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

بازارچه مرزی مشگین‌شهر را بررسی می‌کنیم

رحمانی فضلی در ادامه با بیان اینکه مرزهای استان اردبیل یکی از مرزهای بسیار مطمئن و امن کشور است، خاطرنشان کرد: ایجاد بازارچه مرزی قانلی بلاغ را بررسی می‌کنیم و امیدوارم با همکاری طرف آذری این موضوع نیز حل و فصل شود.

استانداران باید برخی امتیازات را به شهرستان‌ها بدهند

وزیر کشور بیان کرد: استانداران باید برخی امتیازات و اختیارات را به مناطق بدهند و خود استاندار نیز باید برای این مناطق علاوه بر بودجه‌ عمومی یک بودجه‌ ویژه دیگری در نظر بگیرند.

وی ادامه داد: باید شهرستان مشگینشهر در بخش صنعت و کشاورزی فعالیت خود را بیشتر کرده و سهم خود را از صندوق توسعه ملی بگیرد که این موضوع نیز همکاری همه مسئولین را میطلبد.