بادامچیان: اصلاح‌طلبی را غیر ایرانی نمی‌دانم

به گزارش افکارنیوز، اسدالله بادامچیان نایب رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در خصوص نظرات اخیر صادق خرازی که گفته بود ای‌کاش در مؤتلفه مشی اخلاقی شادروان مرحوم آقای عسگراولادی حاکم می‌شد، اظهار داشت: هر کس نظرش اگر طبق مبانی و اصول باشد محترم است. اظهارنظر هم آزاد است. اما خوب بود آقای خزاری متن کامل مصاحبه بنده را مطالعه می‌کرد و به تیتر برخی خبرگزاری‌ها که مطابقت با گفته‌های اینجانب ندارد، اکتفا نمی‌کرد. آنگاه متوجه می‌شد که بنده بر اساس همان مشی برادر بزرگوارم مرحوم عسگراولادی سخن گفته‌ام.

وی افزود: تذکراً این جانب عضوی کوچک از حزب پرافتخار موتلفه اسلامی هستم و ادعایی نداشته و ندارم و اگر بخواهم مانند کسی باشم، دوست دارم بهشتی گونه رفتار و گفتار داشته باشم نه کسینجر صهیونیست که عامل استکبار آمریکاست.

نایب رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی تصریح کرد: در مورد اصلاح طلبی و اصلاحات نیز نظرات خود را با رعایت احترام و ادب گفته‌ام و آنها را غیر ایرانی یا غیر مسلمان ندانسته و نمی‌دانم اما مسلماً مشی و استراتژی و تفکرات اصلاح‌طلبان موجود را نمی‌پسندم و با فتنه‌گران و همراهان فتنه در اصلاح‌طلبی هم مخالفم و این حق هر شهروند است که موافق یا مخالف این یا آن جریان باشد.

بادمچیان تاکید کرد: مشی اخلاقی حاکم در مؤتلفه اسلامی، همان مشی مرحوم استاد عسگراولادی است که موجب شد که آن مرحوم به عضویت در مؤتلفه اسلامی همواره مباهات کند و بعد از وی همین مشی ادامه دارد.

وی افزود: بنده هم معتقدم که همه آحاد ملت ایران اعم از اصلاحطلب و دیگران در زیر خیمه بلند انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی به رهبری امام خامنهای زندگی میکنند و طبعاً همه در برابر قانون و آزادیها برابرند و البته هر مجموعهای از امام خمینی(ره) و امام خامنهای و قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی فاصله بگیرد، از ملت بزرگ ایران به همان اندازه فاصله خواهد داشت.