به پرسپولیس گل بزنم خوشحالی نمی‌کنم

به گزارش افکارنیوز، سیدمهدی سیدصالحی در مورد تقابل تیمش با پرسپولیس گفت: پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های لیگ است که از بازیکنان و کادر فنی خوبی بهره می‌برد. پرسپولیسی‌ها برای ما قابل احترام هستند ولی سایپا فقط سه امتیاز را می‌خواهد. شرایط تیم ما خوشبختانه خوب است و امیدوارم در این بازی به برد برسیم. تیم ما پتانسیل لازم برای شکست دادن پرسپولیس را دارد.



وی در مورد رویارویی با تیم سابقش و اینکه اگر گل بزند چه واکنشی نشان خواهد داد، تأکید کرد: تلاشم را می‌کنم تا در این بازی بهترین عملکرد را داشته باشم و امیدوارم در صورتی که کادر فنی از من استفاده کرد خواسته‌های مربی را در زمین انجام دهم. به هر حال یک فصل در پرسپولیس بازی کردم و حالا قسمت این است که مقابل تیم سابقم قرار بگیرم. اگر به پرسپولیس گل بزنم قطعاً خوشحالی نخواهم کرد.



سیدصالحی که با وجود قرارداد داشتن با پرسپولیس در نهایت با تصمیم علی دایی از این تیم جدا شد. وی در این خصوص گفت: من یک سال در پرسپولیس بازی کردم و جزو بهترین گلزنان این تیم بودم. دوست داشتم در پرسپولیس بمانم، چون با این باشگاه قرارداد داشتم ولی به من گفتند که در فهرست مورد نظر دایی نیستم. به هر حال قسمت این بود که جدا شوم. من راضی به رضای خدا هستم و امیدوارم در سایپا روزهای خوبی داشته باشم.



مهاجم تیم فوتبال سایپای البرز در پاسخ به این سؤال که تا به امروز چند گل به پرسپولیس زدهای، گفت: دو بار با پیراهن تراکتورسازی به پرسپولیس گل زدم و با پیراهن تیمهای دیگر مقابل این تیم پاس گل هم دادهام. امیدوارم در این بازی عملکرد خوبی داشته باشم و پایم به گلزنی باز شود.