ادعای جالب سیاسی در خصوص پرسپولیس

به گزارش افکارنیوز، حمیدرضا سیاسی از بعضی اتفاقات ناراحت است و شایعه جدایی‌اش از پرسپولیس به تمرینات پرسپولیس هم کشیده شد؛ به نحوی که بازیکنان سرخپوش نیز این روزها کم و بیش از جدایی رئیس هیأت مدیره باشگاه‌شان حرف می‌زنند و البته که نگران پول‌هایشان هستند!



آقای سیاسی، در مصاحبه‌های شما نگرانی موج می‌زند؛ چرا نگرانید؟


کدام نگرانی؟ من اصلاً مصاحبه‌ای نکردم.



اما همین امروز(دیروز) چند مصاحبه از قول شما منتشر شد!


نمی‌دانم این مصاحبه‌ها چطور منتشر شده و خودم هم از این مصاحبه‌ها خبر ندارم!



قبلاً حرف از جدایی زده بودید.


من الان قصد ندارم حرفی بزنم و ان‌شاءا… بعد از دربی.



با نماینده اسپانسر جلسه داشتید؟


نه، این موضوع به وزارت ورزش مربوط می‌شود.



ادعای جالب سیاسی!؛ خبر شکسته شدن در اتاق اسپانسر را در رسانه‌ها خواندم!


رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس مدعی شده که جریان شکسته شدن قفل در اتاق نمایندگان اسپانسر باشگاه را در رسانه‌ها خوانده است. این در حالی است که نمایندگان اسپانسر مدعی هستند سیاسی اخیراً آنها را تهدید کرده بود با باشگاه قطع همکاری خواهند کرد. دیروز صبح وقتی با سیاسی تماس گرفتیم تا جریان شکسته شدن در اتاق نمایندگان اسپانسر را جویا شویم او گفت در جریان این مسئله قرار ندارد و از طریق خبرنگاران مطلع شده چنین اتفاقی در باشگاه رخ داده است!



واکنش سخنگوی باشگاه پرسپولیس به شایعات اخیر؛ امیدوارم همکاری سیاسی و منتقمی ادامه پیدا کند


در روزهای اخیر صحبت‌هایی در خصوص برکناری سیاسی و منتقمی مطرح شده و حتی رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس با بازیکنان این تیم غیر مستقیم خداحافظی کرد. مهدی خواجه‌وند سخنگوی باشگاه پرسپولیس در واکنش به این اخبار گفت: «تمام این مسائل مطرح شده، فعلاً در حد حدس و گمان است. منتقمی و سیاسی با باشگاه همکاری داشته و کمک می‌کنند و ان‌شاءا… این همکاری ادامه پیدا کند.»