تیم والیبال نشسته مردان طلایی شد

به گزارش افکارنیوز، دیدار فینال والیبال نشسته از ساعت ۱۷ در سالن چند منظوره ورزشگاه سونگیم برگزار و تیم ایران در ۳ ست متوالی و با نتایج(۲۵ بر۱۲،۲۵ بر ۲۰ و ۲۹ بر ۲۷) چین را شکست داده و قهرمان شد.

تیم ایران در گیم نخست به راحتی تیم چین را شکست داد در ست دوم بازیکنان تیم والیبال نشسته چین چند امتیاز از تیم ایران پیش افتادند. در این ست تماشایی بازیکنان ۲ تیم تا امتیاز ۱۸ شانه به شانه هم پیش می رفتند که درادامه بازیکنان تیم ایران از تجربه خود استفاده کرده و نتیجه این ست را درپایان ازآن خود کردند.

در ست سوم باز هم چینی‌ها پیش افتادند اما در ادامه بازیکنان تیم ایران به سرعت به آنها رسیدند در ادامه و در امتیاز ۱۰ باز هم چینی‌ها از ایران ۳ امتیاز جلو افتادند اما این نتیجه زیاد دوام نیاورد و تیم ایران تیم چین را گرفت، سپس بار دیگر ۲ تیم با یکدیگر برابر شدند اما درپایان این والیبالیست‌های ایران بودند که نتیجه این گیم را با امتیاز نزدیک ۲۹ بر ۲۷ به سود خود تمام کردندو قهرمان شدند.

*۲ تیم ساعت ۱۶:۴۵ وارد سالن شدند.

*پس ورود تیم‌ها به سالن داوران کاپیتان‌های ۲ تیم را فراخواندند و پس از مشخص شدن زمین‌های ۲ تیم کاپیتانها پرچم‌های کشورهای‌شان را رد و بدل کردند.

*تمامی بازیکنان پس از اعلام داوران به زمین آمدند و با یکدیگرخوش وبش کردند.

*بازیکنان در ادامه خود را به مدت ۱۰ دقیقه گرم کردند. در این بخش بازیکنان ۲ تیم دریک گوشه زمین قرار گرفته و اسپک زدند. در ادامه بازیکنان به انتهای زمین رفته و اسپک زدند.

*اعضای تیم والیبال نشسته زنان ایران در سالن حاضر بوده و تیم مردان را تشویق می‌کردند.

*سرمربی تیم والیبال نشسته ایران در تمام طول بازی کنار زمین ایستاده بود و نکات لازم را به بازیکنانش یادآور می‌شد.

*بازیکنان ایران درپایان این دیدار حلقه پیروزی در وسط زمین تشکیل دادند و قهرمانی خودرا جشن گرفتند.