کمر داعش در نینوا می‌شکند

به گزارش افکارنیوز، «اسامة النجیفی» معاون رئیس‌جمهور عراق تکفیری‌ها داعش و همپیمانان آنها را به پرداخت بهای سنگین به دلیل جنایاتشان در حق ساکنان استان نینوا در شمال عراق وعده داد.

پایگاه خبری روزنامه القدس العربی» نوشت: نجیفی که زمانی رئیس پارلمان عراق بود پس از بازدید از پایگاه «آزادسازی نینوا» که از نیمه‌های ماه جاری میلادی با هدف آزادسازی این استان از دست تکفیری‌های داعش از سوی استانداری تشکیل شده است گفت: با همت مبارزان این پایگاه نظامی، پشت تروریسم در نینوا خواهد شکست و ما حتی یک تروریسم را در موصل باقی نخواهیم گذاشت.

وی افزود: دشمن بهاری سنگینی را به خاطر جنایاتش که عرق شرم بر پیشانی انسانیت می‌نشاند، بهای سنگینی را خواهد پرداخت. همچنین تمامی کسانی که با داعش برای انجام این جنایات همکاری کرده‌اند، بهای سنگینی خواهند پرداخت.

معاون رئیس جمهور عراق تاکید کرد که اولین نفری خواهد بود که در صف آزادسازی نینوا خواهد جنگید.

وی در خطاب به داوطلبان حاضر در این پایگاه نظامی گفت: شما برای شرافت و کرامت و عزت وارد نبرد می‌شوید. پایگاه آزادسازی نینوا از حمایت کامل برخوردار است و از نظر سلیحاتی و تجهیزات جنگی کاملا آماده است و هزاران نفر برای پیوستن به نیروهای حاضر در این پایگاه در انتظارند.

از ۱۰ ژوئن گذشته، تکفیریهای داعش بخشهای زیادی از استان نینوا را تحت اشغال خود درآوردهاند.