نوین بافان پرنگ صادر کننده نمونه سال ۹۳ شد

به گزارش افکار، گروه کارخانجات سرزمین شاددارنده استاندارد سلامت محصولات نساجی تحت گواهینامه Oeko - Tex Standard ۱۰۰ و همچنین پروانه کاربرد علامت استاندارد از موسسه استاندارد ایران، کارآفرین برتر استانی در سالهای متمادی و صادر کننده نمونه در سال ۱۳۹۳ انتخاب شده است.

گروه سرزمین شاد تولید کننده پوشاک با کیفت در زمینه کودک می باشد، سطح کیفی البسه عرضه شده در مجموعه فروشگاههای زنجیره ای سرزمین شاد از لحاظ مدل و استانداردهای دوخت و دوز برابر بهترین برندهای معتبر بین المللی می باشد.

گروه سرزمین شاد محصولات خود را تحت لیسانس ROOH آلمان و در فروشگاه های زنجیره ای هپی لند در داخل ایران و فروشگاه های ROOH در کشورهای ترکیه و آلمان عرضه می نماید.

محصولات ROOH در کشورهای ترکیه، آلمان، رومانی، مولداوی، اوکراین، روسیه، گرجستان و ترکمنستان عرضه می شود. علاوه بر حضور در شهرهای مختلف ترکیه و آلمان، محصولات برند ROOH در سایت های اینترنتی فروشگاه های بزرگ زنجیره ای اروپا نظیر Neckermann، OTTO و همچنین آمازون بفروش می رسد.

برابر این گزارش، مجموعه سرزمین شاد در راستای ارائه خدمات اجتماعی و مسوولیت اجتماعی خود در حال حاضر حامی کودکان نیازمند موسسه خیریه مهر آفرین می باشد.

علاقمندان جهت اخذ نمایندگی در مراکز استانهای کشور می توانند با شماره ۰۹۱۲۶۴۳۹۷۴۵ و یا شماره دفتر مرکزی ۳-۶۶۹۷۰۶۵۰ تماس حاصل نمایند.