واکنش درخشان به خداحافظی صادقیان

به گزارش افکارنیوز، حمید درخشان در خصوص پیروزی مقابل پیکان و در مورد اینکه ابراهیم‌زاده و مسئولان خودروسازان اعلام کرده‌اند که پرسپولیس را در این ۴۰ سال این قدر ضعیف ندیده بودند اظهار داشت: خوشحالم که شرایط بهتری پیدا کرده‌ایم و از این متاسفم که نظر همکار محترم ما این بوده که تیم پرسپولیس خیلی ضعیف بوده، اگر ضعیف بوده باید فکری به حال تیم خود کنید که به تیم ضعیف باخته است.



وی در مورد اینکه نیمه اول شرایط خوبی نداشتند گفت: هفته گذشته ۱۲۰ دقیقه مقابل راه‌آهن ماراتن داشتیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم و وضعیتمان در بازی بهتر شد. نیمه دوم تسلط زیادی داشتیم و داور پنالتی ما را نگرفت و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم.



سرمربی پرسپولیس در خصوص اعتراض پیام صادفیان یادآور شد: پرسپولیس خیلی بزرگ است و نمی توانند با این مسائل تیم را به حاشیه ببرند مطمن باشید با آنها برخورد خواهد شد. بازیکنان باید بدانند که پرسپولیس از همه بزرگ تر است و باید احترام بگذارند.


وی در مورد اینکه صادقیان چه چیزی به او گفت، خاطرنشان کرد: نمی خواهم وارد این موضوع شوم.



درخشان در مورد اینکه آیا تیم از نظر مالی شرایط خوبی دارد تصریح کرد: باید تشکر ویژه از سازمان و سیاسی کنم که ما را تنها نگذاشته است هفته به هفته پرداخت‌ها انجام می‌شود. ما بازی‌های سخت‌تری در پیش داریم و باید در نیم فصل تیم تقویت شود.



وی در مورد اینکه اعلام کرده پیش از دربی در کرمان بازی نمی کنند یادآور شد: اگر بازی ما در جام حذفی را قبل از دربی بگذارند بازی نخواهیم کرد.