دلیل اصلی عصبانیت تیموریان از استقلالی‌ها

به گزارش افکارنیوز، عصبانیت عجیب تیموریان پس از بازی با پارسه به این دلیل بود که سخنگوی استقلال بدهی به آندو را منکر شد.



این در حالی بود که تیموریان که خانواده ای استقلالی دارد نه تنها طلب فصل قبل خود را برای عقد قرارداد نگرفت، بلکه حتی برای همین امسال هم چک از باشگاه نگرفته و مالیاتش هم پرداخت نشده و ممکن است ممنوع الخروج شود.



با وجود آنکه که قرار بین تیموریان و باشگاه استقلال پایان هفته بود، تناقض گویی های بین حرف‌های افجه‌ای، سخنگوی باشگاه استقلال با مدیر عامل و معاون این باشگاه(افشارزاده و نظری جویباری) که در آن حرف‌ها سخنگو معتقد بود استقلال هیچ بدهی به آندرانیک ندارد و در آن سو مدیر و معاون براین باور بودند که استقلال به آندو بدهکار است، تیموریان را عصبانی کرد.



در این رابطه باخبر شدیم که آندو با چنین شرایطی با استقلال قرارداد بسته است:



اول: طلب فصل قبل خود را نگرفته است، دوم: مالیات برعهده باشگاه است که پرداخت نشده است، سوم: چک های قراردادش را به وی نداده اند، چهارم از قسط اول نهصد میلیونی که باید در ابتدای فصل به او پرداخت می شد تنها چهارصد میلیون پرداخت شده و از قسط دوم هیچ رقمی به وی پرداخت نشده است!



در واقع آندو پس از اینکه سخنگوی باشگاه استقلال او را طلبکار ندانست به شدت عصبانی شد و علیه برخی از اعضای هیات مدیره مصاحبه کرد، البته پس از مذاکرات اخیر بین آندو و باشگاه استقلال تیموریان و دیدار حساس با صبا شرایط اندکی بهتر شد و امروز هافبک ملی پوش استقلال آماده بازی مقابل صبا خواهد بود.



اگر چه این آتش بس موقت است و اگر استقلال به قول خودش عمل نکند، تیموریان و استقلال از روز شنبه باز هم دچار توفان خواهند شد.