افكار نيوز: خاطرهای که در زیر میآید در رابطه با یكی از جانبازان جنگ تحمیلی است كه پس از مجروح شدن به علت وضع وخیمش به ایتالیا اعزام شده بود و در یكی از بیمارستان های شهر رم به مداوا مشغول بود.

به گزارش افکار نیوز به نقل از تابناک، وی از قضا و به طور اتفاقی متوجه می شود که خانم پرستاری که از او مراقبت می‌کند نام خانوادگی اش «مالدینی» است. ابتدا تصور می کند که تشابه اسمی باشد اما در نهایت از او سوال می کند که آیا با پائولو مالدینی ستاره شهیر تیم میلان ایتالیا نسبتی دارد؟

و خانم پرستار در پاسخ می‌گوید که پائولو مالدینی برادر وی است، دوست جانباز نیز در حالی که بسیار خوشحال شده بود از خانم پرستار خواهش می‌کند که اگر ممکن است عکسی از پائولو مالدینی برایش به یادگار بیاورد و خانم پرستار قول می‌دهد که برایش تهیه کند. صبح روز بعد دوست جانباز هنگامی که از خواب بیدار می‌شود کنار تخت خود مردی را می‌بیند که با یک دسته گل به انتظار بیدار شدنش نشسته است…

این مرد کسی نبود به جز پائولو مالدینی که از شهر میلان واقع در شمال غربی ایتالیا به شهر رم واقع در مرکز کشور ایتالیا که فاصله‌ای حدودا ششصد کیلومتری دارد آمده بود تا از این جانباز جنگی که خواستار داشتن عکس یادگاری اوست عیادت کند.

پائولو مالدینی با این کار خود درسی بزرگ به تمامی فوتبالیست‌های دنیا داد که قهرمان فوتبال را در زمین فوتبال نباید جست که می‌توان در بیرون از زمین فوتبال نیز آن را دید، قهرمانانی که پهلوانند …

گفتنی است پائولو مالدینی اسطوره تیم ملی ایتالیا و باشگاه آثمیلان محسوب می شود که سال‌ها کاپیتان این دو تیم بوده و یکی از برترین بازیکنان فوتبال در جهان به شمار می رود.
انتهای پیام / ب.