کمیته مجلس با صداوسیما برای بودجه رسانه ملی

به گزارش افکارنیوز، حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی معاون پارلمانی سازمان صداوسیما با بیان اینکه درحال رایزنی و همفکری با مجلس شورای اسلامی در زمینه بودجه سال آینده رسانه ملی هستیم، گفت: نمایندگان، صداوسیما را خوب می‌شناسند و حضور اعضای کمیسیون‌های تخصصی در سازمان شناخت وکلای ملت از این مجموعه را بیشتر کرد.

وی با بیان اینکه بودجه واقعی و مورد نیاز سازمان صدا و سیما ۲ برابر بودجه موجود است، خاطرنشان کرد: این موضوع به تائید کمیسیون بودجه مجلس نیز رسیده، یعنی بودجه سازمان ۳ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان است.

معاون پارلمانی صداوسیما از نامه کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی به دولت در زمینه بودجه رسانه ملی خبر داد و افزود: مدتی پیش کمیسیون بودجه مجلس طی نامه‌ای رسمی به معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور این موضوع را به آنها اعلام کرده است.

میرتاج‌الدینی همچنین از تشکیل کمیته مشترک بین کمیسیون بودجه مجلس با صدا و سیما خبر داد و افزود: موارد از سوی صداوسیما به صورت مکتوب و گزارش کامل به کمیسیون بودجه مجلس داده شد، آنها نیز نظر خود را به دولت اعلام کردند. در نهایت نظر آنان این بود که نصف بودجه به صداوسیما داده می‌شود.

وی از دولت خواست در لایحه بودجه ۹۴ نیازهای واقعی سازمان صداوسیما را مدنظر قرار دهد.
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=۱۳۹۳۰۸۲۴۰۰۰۷۵۴#sthash.o۱MkH۲oX.۲stcnVKw.dpuf