حمایت والیبالیست محبوب از حضور خانم‌ها در مسابقات

به گزارش افکارنیوز، مجتبی میرزاجانپور در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه ها اظهار داشت: «میزبانی در موفقیت تیم های ملی ایران خیلی موثر است. هر کشوری دوست دارد که میزبانی مسابقات جهانی را داشته باشد. می‌دانم که میزبانی ایران برای تیم ملی نوجوانان هم انگیزه زیادی را به وجود می آورد که درکشور خود به مدال برسند.»



وی افزود: «امروزه موفقیت های والیبال ایران در کل جهان مثل بمب ترکیده است. نباید حاشیه ها این موفقیت ها را کمرنگ کند. البته محدودیت های اعمال شده در سالن های والیبال تقصیر برخی از تماشاگرنماهاست. گاهی برخی کارهایی انجام می دهند که مغیار با ارزش های ماست. نمی دانم هدف آن ها چیست اما نباید به خاطر عده ای حدود کل بانوان ایرانی را از تماشای مسابقات محروم کنند. باید تشویق ها خوب انجام شود. انشاالله مشکل اصلی حل شود و بانوان هم بتوانند از نزدیک بازی ها را ببینند.»



ملی پوش باشگاه پیکان درباره بازی هفته سوم تیمش مقابل میزان مشهد گفت: «میزان بازیکنان خیلی خوبی دارد. تعداد زیادی از بازیکنان تیم ملی همه در این تیم جمع هستند. کادر فنی و ذخیره های این تیم هم خوب هستند و با هماهنگی بالایی تیم های شهرداری تبریز و جواهری را شکست داده اند. ما در مشهد کار سختی با این تیم داریم. باید تلاش زیادی انجام دهیم تا این تیم را شکست دهیم مشهدی ها واقعا تیم جنگنده ای هستند و بازی با آن ها راحت نیست.»



قدرتی زن تیم پیکان درباره میزان آمادگی در لیگ برتر گفت: «الان شرایط تیمی ما بهتر شده است. شرایط بدنی ما هم خوب است. خدارا شکر از نظر بدنی هم خوب و رو به رشد هستیم. از نظر بازی هم شرایط تیمی و هماهنگی تیمی بازیکنان ما خیلی بهتر شده است. کلا پیکان در این فصل تیم خوبی در اختیار دارد. ما قول قهرمانی ندادیم اما برای موفقیت می جنگیم و تلاش می کنیم تا به قهرمانی برسیم. تلاش می کنیم بازی به بازی بهتر شویم انشااله در بین هشت تیم برتر لیگ و بعد هم در نیمه نهایی باشیم.»



میرزاجانپور در پایان گفت: شهرداری ارومیه، میزان مشهد، بانک کشاورزی، سایپا و وزارت دفاع همه تیم های خوبی هستند نمی توان گفت کدام تیم قهرمان می شود. همه باید تلاش کنند تا موفق شوند.