هرگز دنبال سواستفاده از اسم پسرداییم نبودم

ه گزارش افکارنیوز، بهداد سلیمی را همه می‌شناسند. او قوی‌ترین مرد دنیاست اما شاید کمتر کسی بداند سلیمی پسردایی همین مهرداد کفشگری، هافبک خوش‌اخلاق و کم‌حرف پرسپولیس باشد. تا همین دو، سه هفته پیش حتی همبازیان کفشگری هم موضوع را نمی‌دانستند تا اینکه…



* مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان را که دنبال می‌کنی؟

- بله، اتفاقاً خیلی خوشحال شدم وقتی دیدم کیانوش رستمی قهرمان خوب دسته ۸۵ کیلوگرم کشورمان مدال طلای وزنه‌برداری مسابقات قهرمانی جهان در قزاقستان را تصاحب کرد.



* و یک‌شنبه(فردا) هم پسردایی‌ات بهداد سلیمی با غول‌های وزنه‌برداری جهان رقابت می‌کند. فکر می‌کنی باز هم طلا بگیرد؟

- بهداد نه اینکه پسردایی‌ام باشد بخواهم این حرف را بزنم اما طلا از آن اوست، واقعاً زحمت می‌کشد. اصلاً وزنه‌برداری رشته سنگینی است. یک روز که سر تمرین تیم ملی وزنه‌برداری رفته بودم، دیدم بهداد روزی ۲۰ تن وزنه جابه‌جا می‌کند که کاری به مراتب سخت‌تر از فوتبال و سایر رشته‌هاست. او و سایر وزنه‌برداران سلامتی خود را به خطر می‌اندازند.



* در طول دوران نیمکت‌نشینی در پرسپولیس با بهداد سلیمی هم درد دل کردی یا اینکه نخواستی از رانت قوی‌ترین مرد جهان استفاده کنی؟

- مشورت کردم اما اینکه بخواهم از رانت بهداد استفاده کنم، هرگز! من افتخار می‌کنم که در خانواده‌مان قوی‌ترین مرد جهان را داریم و از ته دل بهداد را دوست دارم اما هیچ‌وقت به دنبال سوءاستفاده از اسم پسردایی‌ام نبوده و نیستم. البته همان‌طور که گفتم با بهداد درددل کردم که او هم عقیده خودم را داشت و گفت باید صبور باشم و بیشتر تمرین کنم و به سلیقه سرمربی احترام بگذارم چون الگویم آقای مهدی مهدوی‌کیاست.



* آیا مهرداد کفشگری اول به محمود خوردبین سلام می‌کند یا منتظر سلام سرپرست قدیمی پرسپولیس می‌شود؟

- ماجرا را شنیدم. احتمالاً یك سوءتفاهم بوده است چون همه بچهها محمودخان را دوست دارند و همه جا صحبت از بزرگی و شخصیت اوست. به شخصه افتخار میكنم كه به او سلام كنم و همه بچهها هم با من همنظرند.