به گزارش افکارنیوز، تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۵ در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز شد.

* بازیکن جوانی که برای تست دادن به تمرین پرسپولیس آمده بود پس از چند دقیقه دور زمین و با دستور کادر فنی پرسپولیس مجموعه درفشی‌فر را ترک کرد. این بازیکن که ظاهرا مورد توجه استقلال هم هست سال گذشته در تیم فوتبال استقلال اهواز حضور داشته و ۲۱ سال سن دارد.

* پیش از آغاز تمرین، کادر فنی تیم پرسپولیس برای دقایقی با حمیدرضا علی‌عسکر و افشین اسماعیل‌زاده جلسه داشت.

* محمد عباس‌زاده و پیام صادقیان ۲ بازیکن مصدوم پرسپولیس امروز به همراه کادر پزشکی سرخپوشان دور زمین دویدند و تمرینات هوازی انجام دادند، البته عباس‌زاده با شروع تمرینات گروهی و پاسکاری تحت فشار به جمع سایر سرخپوشان اضافه شد و با تیم تمرین کرد.

* رضا حقیقی هافبک پرسپولیس امروز با لباس شخصی به درفشی‌فر آمد و با سرخپوشان تمرین نکرد.

* محمد پنجعلی پیشکسوت پرسپولیس امروز در محل تمرین سرخپوشان حضور یافت.

* در شرایطی که سوشا مکانی در اردوی تیم ملی حضور دارد، ۲ بازیکن جوان به همراه نیلسون در تمرین حاضر بودند. نیلسون برای دقایقی به آنها آموزش‌ می‌داد.

*‌ به غیر از ۳ بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس، فرشاد قاسم، میلاد کمندانی و شهاب زاهدی در تمرین حضور نداشتند.

* سرخپوشان پس از دویدن و انجام حرکات کششی، پاسکاری تحت فشار را در دستور کار داشتند که در این قسمت حمید درخشان هم حاضر بود و با پاس‌های جالبش بازیکنان را به وجد آورده بود.

* در شرایطی که برند لباس‌های پرسپولیس آل‌اشپرت است اما بازیکنان این تیم از کاورهای مارک ماکرون استفاده کردند.

* حدود ۳۰ هوادار در سکوت تمرین را تماشا می‌کردند.

* قسمت بعدی تمرین، فوتبال با ۴ دروازه کوچک بود که بازیکنان پرسپولیس در ۲ گروه مجزا این تمرین را انجام دادند.

* حمید درخشان به بازیکنان تاکید کرد که به جای استفاده از پاس‌های عرضی از پاس‌های عمقی استفاده کنند.

* به علت کمبود بازیکن، علیرضا امامی‌فر مربی پرسپولیس در فوتبال با ۴ دروازه کوچک حضور داشت اما فشار زیاد این قسمت باعثشد تا مربی پرسپولیس خسته شود و برای لحظاتی دست به زانو بگیرد.

* با توجه به اینکه تمرین سرخپوشان از فردا تا دربی پشت درهای بسته برگزار می‌شود امروز چند دوربین تلویزیونی در محل تمرین سرخپوشان حاضر بودند.

* در قسمتی از تمرین دروازه‌بان‌ها، نیلسون از پشت محوطه جریمه پشت توپ ایستاد و یک گل زیبا به سه کنج دروازه دروازه‌بان جوان پرسپولیس زد که پس از این گل به شکل جالبی خوشحالی انجام داد و از اعضای کادر فنی خواست تا شوت های او را ببینند. نکته جالب اینکه هنگامی که نیلسون به سمت دروازه شوت می‌زد و دروازه‌بان‌ها نمی‌توانستند شوت‌های او را مهار کنند به زبان فارسی به آنها می‌گفت اگر می‌توانید شوت مرا بگیرد!

* حمیدرضا علی‌عسکری در بخشی از تمرین به دلیل برخورد آرنج یکی از بازیکنان به سرش دچار سرگیجه شد و به ناچار زمین را ترک کرد اما بعد از دقایقی بدون مشکل به تمرین ادامه داد.

* بازیکنان در پایان به ۲ دسته تقسیم شده و فوتبال بازی کردند که در این بازی مهدی طارمی با به ثمر رساندن گلها نمایشی مورد تشویق سایرین قرار گرفت. همچنین امامیفر نیز موفق به گلزنی شد.